Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Han vil bare drikke 40 ml melk til hvert måltid, spiste bare noen få skjeer med middag:( Antar at det er pga tenner, men får han nok næring når han nekter spise mere enn dette? Han er måtte måneder gammel og vanligvis spiser han veldig mye.
Impulsiw Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Tilby mat litt oftere.. Kanskje gi velling i stedet for melk? Det går nok ikke mange dagene så snur det. )
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Åtte måneder skulle det stå Har prøvd alt, babymat,brødskive,grøt (han spiser ikke velling lenger),vanlig mat som han pleier å elske å få spise, men han vil ikke ha noe av det:( Er så uvant når han vanligvis har skikkelig matvett:(
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Får han vann da? Viktigste er jo egentlig at de får rikelig med veske. Om det vedgår så hadde jeg villet kontaktet helsestasjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå