Gå til innhold

Erfaringer med clearblue fertilitetsmonitor??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har erfaring med CB fertilitetsmonitor?

Hvilken pris ligger den på?

Tenker å investere i en slik da den skal maksimere sjansene for å bli gravid med 89 % :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har akkurat begynt å bruke den, så har ikke så mange erfaringer å dele. Men har lest om fler som ble gravide første pp´n de brukte den:) Jeg kjøpte den på billige-teste.dk, og der kostet den ca. 1000 kr. I Norge koster den 1300. Men det har lite å si om du bestiller fra Danmark for det er så mye toll og andre omkostninger.

Skrevet

hei,hei! jeg er i min første prøveperiode med fertilitetsmonitoren, har veldig troen på den:) Gikk rett fra lav til maks fertilitet jeg da, hadde maks på lørdag og søndag. Er ferdig med å teste for denne perioden da. Så blir det spennende å se hvordan det blir neste periode!

Kjøpte min på billige-teste.dk, men ble ikke billigere med kurs, toll og frakt enn i norsk apotek. Vil råde deg til å oppsøke alliance eller vitusapotek, tror de har dem inne på lager til 1300 kr, og testpinner til 280 ca

Skrevet

Hei jeg er i min første pp med fertilitetsmonitor, og er veldig spent. Er i dag på dag 13, men to av mine venninner er blitt gravide i løpet av 2 mnd med bruk av denne. Så hadde jeg vært deg ville jeg absolutt kjøpt den, for det er om ikke annet et utrolig grei redskap til å kartlegge og finne ut av syklusene, og selvfølglig blir en gravid i tillegg så er det bare bonus.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit å bruke litt penger på en fertilitetsmonitor, hvis det kan hjelpe. Vi fikk ikke klaff førstre pp vi brukte den, denne pp ble det noe tull med innstillingene og jeg har ikke brukt den.

Har IKM søndag/mandag, men forventer ikke klaff denne måneden. Finner frem fertilitetsmonitoren igjen neste pp, og prøver igjen. Hvis det skulle bli klaff da, blir termin rundt juleaften :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...