Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Renner det konstant? Uten å stoppe? Kan du knipe det av? Hvis du kan knipe det av som når du tisser er det ikke vannet. Hvis det stopper er det ikke. Hvis det ikke stopper å renne så skal du kontakte føden. Så ser de om det er fostervann og så finner de ut hva som må gjøres.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 probleme mitt er vel igrunn at trusern min blir våt hele tiden.. unskyld detaljer
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Det gjør min også, men det er bare svette og utflod. Bruker truseinnlegg og det hjelper litt.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ring føden, de vil sjekke om det er fostervann. Det er ikke bra å lekke fostervann uten at fødselen starter. De vil starte fødselen max 48 timer etter at vannet er gått. Hvis du ikke er i nærheten av terminen så vet jeg ikke hva de gjør men det beste er å få sjekket det hvis du er så i tvil!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Jeg begynte å lekke fostervann i uke 30, ble da lagt inn på strengt sengeleie (for å unngå infeksjoner). Fikk da beskjd om at lillemann mest sannsynlig ville komme tidlig, og måtte ligge til jeg fødte. Ungen kom 8 dager etter. Jeg ville ha ringt føden. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå