Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Snuppa er 3mnd og i dag har hun bæsjet to ganger og bæsjen har vært veldig tynn, akkurat som vann, og den var oransje. Er det noe å bekymre seg for?
Impulsiw Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 sånn har min hatt også før han fikk fast føde... Han spiser masse morsmelk - stor gutt - og det raaaaant... oppetter ryggen også )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå