Miss Dynamite Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 er litt nysgjerrig av meg... Hmm.. vet ikke om jeg tror på det da men! noen som vet?
Gemini7 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Heng en (gull)ring i et hårstrå over magen og etter hvert skal den begynne å bevege seg. Frem og tilbake: gutt, i sirkel: jente. Stemt på begge mine, voldsomt utslag også. Man kan også alternativt ta en synål i tråd og holde helt stille over pulsåren på armen. Den vil begynne å beveg seg, og vise antall barn og deres kjønn. Merkelig- holdt den en stund, så begynte den å gå sirkle, stoppet etter en stund, begynte å sirkle igjen, stoppet, så gikk den frem og tilbake til slutt og stoppet helt.. Har jente nr to i magen og fire forskj har spådd meg jente-jente-gutt. rart
Miss Dynamite Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 oi så rart!!! hehe... har lyst å prøve as.. når er det tidligst man kan ta den?!
Miss Dynamite Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 prøvde den nå jeg!! først snurra bare selve ringen.... hmm første gang gikk den litt fram og tilbake, men etterhvert gikk den sakte men sikkert i ring...
Gemini7 Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Vet ikke om det er noen "grense" for hvor tidlig man kan ta den. Men du fikk tydeligvis utslag da, på jente. Den beveger seg av og til litt urolig først, før den viser tydelig utslg på enten pendling eller sirkling.
Miss Dynamite Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 prøvde to ganger, var sikker på at den gikk fram og tilbake men den ombestemte seg.... og gikk i sirkel istedenfor... Åh det er så gøy med slikt, man begynner jo å lure.. ble spådd at det skulle bli jente, og fødselskartet sier at det er 92% sjanse for at det er jente, og nå dette...hehe
Miss Dynamite Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 tror egentlig jeg får en tvekjønna baby
Gemini7 Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Får da virkelig ikke håpe det! Men, når du sier den byttet, så kom jeg på nå at noen har senere sagt til meg at ringtesetn også kan funke sånn som nål-i-tråd; og forteller deg da altså både antall og kjønn. Hvis det er sånn, så er det jo ikke rart det stemme rpå meg likevel da: den har sirklet begge gangene og jeg venter jente nr 2. Men kanskje den bare "begynte" å vise meg første barnet, og så har jeg aldri ventet for å se om det kommer noe mer etter sirklingen.. Hmm- det må jeg jammen teste ut nå
Jeja-m icsi-gull Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Funker ringtesten bare på gravide eller? Er litt nygerrige........
jmedkjærlighetsbarnimagen Skrevet 13. mars 2008 #10 Skrevet 13. mars 2008 Ikke den over håndleddet. Den skal visst slå ut uansett
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Men skal man vente til den har stoppet helt, så begynner igjen eller at den stopper litt opp, så begynner den å svinge fort igjen, er det da barn nr 2? Jeg ble ikke klok på min test, først så pendlet den, så stoppet så vidt opp, var ikke til å se nesten, så pendlet den igjen (har 2 gutter), så mulig den gikk i ring også startet den å pendle igjen (hadde SA i forgje mnd), men så gikk den i ring litt lenge, så pendlet den igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå