Gå til innhold

Noen son kan svare???.......


Anbefalte innlegg

Skrevet

i begynnelsen a svangerskapet hva eg kjempe løs i magen.... men fra 5-7 månde hadde eg problema med forstoppelse.. mens nå går jeg på do hver dag, av å te 2 ganger.....syns det e litt merkelig.... kan det vær for at det nerme seg nåe eller??? er i uke 39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men sånn med å gå masse på do har jeg hatt flere ganger de siste tre månedene (som deg har jeg også hatt litt øvrig fordøyelsesbesvær ellers i svnagerskapet). Så det trenger ikke å ha noe å si - på den annen side vet man aldri.

 

Jeg vil egentlig anbbefale deg å ikke lete for hardt etter symptomer på at ting kan være i gang. Riene merker du (og evt vannavgang), og alt før det vil sjelden være noe du nødvendigvis kan stole på - for noen kan det være et tegn, for andre ikke.

Skrevet

Har gått på do 2-3 ganger dagen i 5-6 uker... Ikke no baby her, men ja det er kroppen som tømmer seg, det er et hormon som setter inn som skal hjelpe til å tømme magen før fødsel. Men det trenger ikke bety noen nærliggende fødsel fordet.

Men siden du er i uke 39 kan det være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...