Bolla med lille nurket. Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Ja idag va det action.Fikk telefon av barnehagen om at sønnen min på 4 hadde svelgt en metallkule,14 mm.Jeg møtte dem på legekontoret.Det måtte vi vente lenge og vel.Så ble vi sendt til sus for å ta røntgen.Der måtte vi også vente lenge.Stakkars poden ble jo vettskremt da han skulle ta røntgen,stor fæl maskin.Men det ble nå gjort.Så sier legen at vi må opp igjen imorra tidligt for nytt røntgen,for å forsikre seg om at kula er på rett vei,ut rompa.For et stress.Men det må jo gjøres.Utrolig ka de ungane våres klare.Så nå e me bånntrøtte begge to.Middagen idag ble kanel i svingene,juice og is.Syntes jo synd på han stakkar.:-))
TussiLussi Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Noe ordentlig herk, ja.... Gutten min svelget en i sommer, og måtte bruke potte i ei uke etterpå så vi skulle finne den igjen.....Enden på visa var at vi ikke fant noe som helst, og de på legekontoret mente sterk magesyre kunne ha myket den opp lik at den "forsvant".
Bolla med lille nurket. Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Men kan magesyra myke opp ei metallkule som attpåtil er magnetisk?
TussiLussi Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Har ikke peil jeg, var den beskjeden vi fikk - vår kule kom fra et sånt magnetspill med kuler og staver.
Bolla med lille nurket. Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 tror det er sånn sønnen min har vært borti ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå