Gå til innhold

Spenning i hverdagen.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja idag va det action.Fikk telefon av barnehagen om at sønnen min på 4 hadde svelgt en metallkule,14 mm.Jeg møtte dem på legekontoret.Det måtte vi vente lenge og vel.Så ble vi sendt til sus for å ta røntgen.Der måtte vi også vente lenge.Stakkars poden ble jo vettskremt da han skulle ta røntgen,stor fæl maskin.Men det ble nå gjort.Så sier legen at vi må opp igjen imorra tidligt for nytt røntgen,for å forsikre seg om at kula er på rett vei,ut rompa.For et stress.Men det må jo gjøres.Utrolig ka de ungane våres klare.Så nå e me bånntrøtte begge to.Middagen idag ble kanel i svingene,juice og is.Syntes jo synd på han stakkar.:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noe ordentlig herk, ja....

Gutten min svelget en i sommer, og måtte bruke potte i ei uke etterpå så vi skulle finne den igjen.....Enden på visa var at vi ikke fant noe som helst, og de på legekontoret mente sterk magesyre kunne ha myket den opp lik at den "forsvant".

Skrevet

Men kan magesyra myke opp ei metallkule som attpåtil er magnetisk?

Skrevet

Har ikke peil jeg, var den beskjeden vi fikk - vår kule kom fra et sånt magnetspill med kuler og staver.

Skrevet

tror det er sånn sønnen min har vært borti ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...