Gå til innhold

for mye farting????

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag blir det mye farting på oss, først måtte vi en tur til byen, da sov lillegutt i vogna si. etter vi kom hjem fikk han pupp og kos før vi etter en time måtte kjøre pappaen på jobb. nå skal vi straks dra på dåpsinfo i kirka, og etter det skal vi på besøk til oldemor. trenger jeg ha dårli samvittighet for å farte så mye på en dag? gutten min er 7 uker. skal sies at ikke alle dagene er sånn da!!!

hva mener dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du vil merke det på gutten viss det blir for mye inntrykk. Så lenge han sover har det nok ikke noe å si. Men viss det blir mye besøk og dikkedakk kan han kanskje bli overstimulert og dermed urolig. Men da vil du merke det, og da kan du prøve å skjerme han litt i så fall.

Skrevet

Hadde noen dager på rad med aktivieterer både på dag og kveld, og da merket jeg at lillevennen ble urolig. Da merket jeg at jeg måtte roe ned litt, så du kommer kanskje til å merke det på gutte din også?? Det er ikke farlig i hvert fall, spesielt ikke hvis det bare er en gang i blant...

Skrevet

Hva med deg da? Blir ikke du sliten av så mye farting? Tror lillegutt har det bra så lenge han har deg og får mat og søvn.

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke det høres ut som for mye farting... Forrige permisjon var jeg på farten hver dag, og i denne er det nesten slik også. Tenkte å ha en dag i uken uten planer med nykommeren, men ikke så lett å få til alltid. Er så mye kjekt å være med på ,og har et stort nettverk. Så lenge barnet er fornøyd er jo alt bare vel- så lenge de får dekket sine behov vel og merke! Må ærlig talt si jeg synes det høres litt kjedelig ut med de som er satt fast i daglige rutiner, må gå tur da og da, og ikke kan gi mat andre steder enn hjemme...Kos deg med farting og lillegutt du:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...