Gå til innhold

Budapest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i Budapest? Reiser på søndag og skal være i 5 dager.

Vi skal ligge på Eben Hotel... Noen som har liggi på det hotellet?

Hvordan syns dere det var der?

Åssen er maten der?

Hva bør vi gjøre når vi er der?

Hva bør vi kjøpe med oss hjem?

Er det dyrt der eller billig der?

Håper på svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen her inne som har vært i Budapest???

Å jeg som håpa på å få svar på spørsmålene mine... :-)

Skrevet

Har vært der på jentetur med mamma, tante og bestemor, og mamme er suuuuuper organisator så hun som hadde full oversikt over hva vi skulle til en hver tid...hehe

Vi var der tidlig på høsten så det var godt og varmt.

Spabehandling var fantastisk, mye flotte restauranter. vi spiste bla en middag på en utrolig bra restaurant. (husker ikke hva den heter) men om du spør er det sikkert noen som kjenner den. Anses for å være veldig eksklusiv. Og Mye dyrer enn alle andre plasser i byen - men du og du for en plass. Vi pyntet oss (er kleskode der) og dro på middag - nydelig mat.

Vi tok også en runde med sightsingbuss, og båt. Veldig greit med noen skikkelige turistting iblant om en ikke kjenner så godt til historie osv.

Er veldig mye å gjøre i budapest. anbefaler dere å kjøpe en bok om byen nå i forkant for å lese litt og plukke ut ting dere vil se/gjøre.

Vi kjøpte endel skinnvekser/lommebøker, sjal på markedet. Også er det utrolig mye fint krystall.

Skrevet

Er vel _Gellert det badet heter mener jeg...??

Skrevet

Tusen takk for svaret :-)

ja Spa har jeg hørt det er mange av der og at det må prøves.. Åsså må man vel spise Gulasj der. Kan vel ikke ha vært i Ungarn uten å ha spist Gulasj :-)

Skrevet

Jepp det har jeg hørt å :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...