ls83 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 da har jeg kommet til uke 30 i dag... det ser ut til at medisinene mine klarer å holde blodtrykket mitt nede... ser du noe nytt om når hun kommer?? åssen er formen din om dagen da??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 får opp slutten av april på deg.Ser ut som alt kommer til å gå bedre snart.Formen min er sånn passe.
ls83 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 ja, jeg har en helt annen følelse nå, tror nok ikke hun kommer med en gang,, har ikke vært i så fin form på lenge, det er så deilig... har til og med vasket huset i dag... he he.. slutten av april ja... klarsynten fikk opp at hun kom 4 uker før tiden, det er det samme som du sier da... ble lettet nå.. toppen av gleden nå ville vært og fått eksen hjem igjen... så kjedelig at formen din ikke er helt bra da.. det er ikke så lenge igjen nå da...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Okey.Blir spennede da.Babyn har det godt lengst mulig inne mors mage.Så du skal no se det går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå