*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Heii på deg:o) Syntes du virket så koselig jeg.. Hehe! Skravle litt?) Klem
Clemencia Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Heei du =) Jeg gikk nedover på lista her, så plutselig såg jeg nicket mitt og bare "søren.. hva har jeg sagt nå?" =p Men d var jo en positiv overraskelse! Takk forresten, synes jo egentlig du virker veldig koselig jeg =) Skravler meer enn gjerne jeg =)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Hehe, ja ikke sant:o) Nei du har ikke sagt noe galt, ikke som jeg veit ihverfall.. Hehe! Hvor lenge har dere prøvd?) Klem
Clemencia Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Hihi, bra d da Vi har prøvd siden august, så er jo ikke gått så veldig lenge ennå. Men føles som en evighet! Har hatt så uregelmessige sykluser og sambo er sjømann, sååå.. Las at du har prøvd i 2 år.. Synes du d er vanskelig? Jeg personlig må iallefall innrømme at d var litt verre enn jeg hadde trodd, og tårene har trillet mer enn èn gang. Uff da, nå ble jeg bra deprimerende! =p Prøve å få snudd trenden.. Planlagt mye da? =)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Kjedelig at samboern til er sjømann da. Jepp, vi har prøvd i 2 laaaaaaaaaange år, og temmelig lei nå. Har hatt mine perioder med snørr og tårer,, blir like skuffet vær gang.. Det er skikkelig tøft å holde på så lenge.. Hva mener du med planlagt da? Hehe..
Clemencia Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Skjønner deg veldig, er egentlig godt at det er lov å være litt trist avogtil, men jeg prøver jo helst å være bare positiv.. (noen som sa lettere sagt enn gjort? =p) =) Hvordan tar kjæresten din d da? Litt gøy at d er flere unge prøvere her inne, har hatt kontakt med fire andre her inne på min alder, men de har alle forsvunnet, litt pga. utsatt prøving og noen gravide =) Hehe, neei. Om du har kjøpt noe eller lignende? Jeg har litt problem med impulsshopping skjønner du, så jeg sitter med litt småtteri allerede =p
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2008 Joda, samboern min tar det greit. Han støttet jo meg veldig da:o) Som er kjempe bra.. Din da? Hehe, babyting ja.. Har nok 2 bodyer, en smekke og en liten hel dress:o)
Clemencia Skrevet 14. mars 2008 #8 Skrevet 14. mars 2008 Jo, han støtter meg jo, men d blir litt spesielt siden han er borte halve året.. Så jeg blir jo mye alene når d er testing ol., men telefon er jo heldigvis oppfunnet =) Er du ferdig utdannet du? Tenkte siden du var så ung =)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2008 Nei, er ikke det.. Har jobbet i barnehage, men slutta. For da jobba jeg i Drammen og samboern min bodde her i Telemark. Klarte ikke avstansforholdet.. Så nå er jeg på jakt etter ny jobb:o) Samboern har fast jobb.. Du da?)
Clemencia Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Nei, er ikke ferdig utdannet ennå nei.. Jeg jobber på et sykehjem, men skal begynne på skole til høsten. Men tenker mye på om d er helt feil tid å prøve på nå, men jeg klarer ikke la være.. =) Sambo har fast jobb på båt =)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2008 Okei.. Litt kjedelig å begynne på skolen også blir du gravid da.. Hehe!! Hvor bor dere henn?) Har du msn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå