MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Ikke på barna men deg selv... Sliter m anspent nakke eller egentlig heile hauet føler jeg. + mye hodepine. Kanskje en kiropraktor kunne hjulpet? Erfaringer noen?
Sjokoladekaka Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 hehe... kiropraktoren er mi førstehjelp:) Eg går heller der enn til legen(..og får berre piller), når nakke/rygg er trøblete. Det du høyres ut til å slite med, er ein typisk stressnakke, og det har min kiropraktor ordna for meg mange gangar:)
futte (tm) Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Jeg går til kiropraktor for nakke og spenningshodepine. Hjelper utrolig! Hadde hodepine hver dag! Våknet med vondt i hodet. Etter at jeg begynte hos kiropraktoren har jeg knapt hatt hodepine. Hvis jeg blir sløv med kiropraktortimene kommer hodepinen sakte, men sikkert tilbake. Så lenge jeg går en 4-5 ganger i året holder jeg hodepinen borte. Genialt! Helt klart verd en forsøk, synes jeg.
MammaTil-3-Prinsesser=) Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Høres jo utrolig ut. Må få bestilt en time tror jeg=) går m et konstant "trykk" i hodet som gir vondt i ører nese, nakke, kjeve og heile pakka. sikkert bare stress :-)
futte (tm) Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Så lenge du har råd synes jeg definitivt du burde prøve! Koster ca 400-500 første gangen og så 250-300 for hver time.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå