babysjuk82 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Går vel galt nå da.kansje drfor eg ha mista symptoma.på fólelsn d går galt.sku ønske eg ha ul nærmere.men idag har eg ingen sjangs t og kom mæ dit.typisk at d ska gå galt i 11uke:-( gråte bare eg nå.
villemo* Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Huffameg. Jeg føler virkelig med deg. Jeg er der selv akkurat nå. Skal til utskrapning i morgen. Dette er ikke lett. Når man er i 11 uke begynner man liksom å slappe av litt mer. Kom deg til legen og få sjekket det. Så får du iallefall avklart hva som skjer. Lykke til.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Har du ringt legen? Du bør jo få en sjekk på gyn.avd i dag. Ring direkte til gyn på sykehuset du, de avviser deg neppe. Lykke til, krysser fingrene for at dette går bra!!!
Rascal_4.11<3 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Nei så ekkelt Du må ringe legen og få deg time til ul så fort som mulig, husk at ikke alle blødninger er farlige, selv om det ikke er det første man tenker.... skal krysse fingrene for deg, lykke til....
Miss Misantrop Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ikke tid for aa graate, tid for action! Til sykehuset sporenstreks. Og hva mener du med at du ikke har mulighet?! Gogogo! Send oppdatering. Dette kan gaa bra!
babysjuk82 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 Ringte sykehuse ista.forklarte situasjonen.fikk bare besjed om og ringe senere. Dårli service:-(
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 nei babysjuk:( har følgt deg og dette er feigt:-( MEN jeg har blødd myyyyyyyye i uke 6, oh nå på søndag og alt fint, er i uke 12 nå så trenger ikke gå galt:-) kan være tynne slimhinner eller et blodkar eller morkaken som ligger foran mormunnen:.) ikke gi deg på sykehuset, eller legevakten..si du kommer inn uansett..kryseser fingrene for seg og håper det er noe annet..pust dypt og prøv og tenk at dette skal du greie:-) ( lettere å si til andre enn å gjøre selv) sender deg en klem for vet så godt hvordan du har det_..:-)
babysjuk82 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. mars 2008 Takk for d:-) da du blødde,hadd du smerter? Eg har smerta i rygg og underlive.og litt i magen.og rundt eggstokomr.d stikker i undeliv. Vet d e normalt m blødninga,men m smerta i tilegg bi en enda mer redd.ha endli blitt mer betrygga på at d sku gå bra.e snart ved grensn jo. Kordan går d m deg da?
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Nei og nei, ringe tilbake senere?? hva er det å si til en nervøs gravid? Hvordan går det nå, sluttet å blø?
babysjuk82 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2008 Hu som tok tlf,virka sur.kan ik si ho jobbe på riktig plass akorat. Komme masse brunrødt nå.ringte legevakta.han sa d var truende abort,og eg måtte hold mg i ro.kontakte legen i morgen.
babysjuk82 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. mars 2008 Hadde sex i går morges.etter d svei d når eg tissa,og va sjikeli opphovna nedentil i går.men trur ik d e drfor eg blør.
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 eg hadde ikke smerter nei, men ville sjekket dette først. blør du mye?? forstår ikke at de ikke kan ta deg inn på legevakten engang?? ligg i ro og ike stress, kan få smerter pga du øser kroppen din opp..
babysjuk82 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2008 Var ik mye de kunne gjøre hvis d va abort.legge mg snart,og ringe legen i morgentidli.skal ta d så roli som eg kan.men må ta mg av de 3 ungan eg har også:-) åh hvor glad eg blir hvis dette går bra!
babysjuk82 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. mars 2008 Da eg la meg fikk eg enda mer vondt.sjikeli menssmerter. Dette går dårlig! Ei uke sia eg va på ul og da va alt bra.trur ik eg vil takle d psykisk om eg miste.
Mamma til snart 4 Skrevet 13. mars 2008 #15 Skrevet 13. mars 2008 hvor mye blør du? har du blødd mer enn 3 store bind etter hverandre. ei venninne av meg beg å blø i uke 12, dro rett på legevakta, alt var bra med barnet, legen sa at så lenge du ikke blør ut 3 store bind etter hverandre så går det nok bra, kan til og med ha smerter, men det kan komme av sex også, mange har kjempe skjøre slimhinner og blør derfor kjempe lett, ring føden en gang til du, slik service er ikke til å akseptere. min blør blødde i 4 mnd, og ei annen jeg kjenner i 6mnd, men forstår deg godt. jeg mistet i uke 5, blødde kun jeg, ikke noe smerter, men er kjedelig vist det skulle være det med deg, siden du er kommet litt på vei, men jeg skal krysse fingrene for deg, bare slapp av du, ta en tlf til du, ikke la deg overkjøre av slik behandling!
babysjuk82 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. mars 2008 Takk for d:-) ha komt litt blo i natt og.litt bloslim.ordne unga t b.hagen nå.og ringe legen.håpe eg får kom inn!
babysjuk82 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #18 Skrevet 14. mars 2008 Nå er eg på tur til ul. Lang reise men. Eg grue meg sån.så nervøs at eg e kvalm.e sikker på at d blir en trist besjed.blør enda:-(
Tide Skrevet 14. mars 2008 #19 Skrevet 14. mars 2008 Kjære, kjære deg, Dette var virkelig vondt å høre, jeg håper så inderlig at det går bra for deg. Det er så mye som skjer i forbindelse med graviditet og alle er vi forskjellige. Det er som mange andre skriver her at blødning kan være normalt. Uansett må du få sjekket det. Det at du ikke får komme inn på sykehus til en UL er tull, og det må du ikke gi deg på. Det er ikke menneskelig å gå i en sånn engstelse og ikke bra for verken deg eller barnet ditt. Jeg mista mitt første, vil nødig skremme deg, men hadde små blødninger og litt mens liknende kramper av og til i magen. Jeg fikk også beskjed om å ta det med ro, men jeg ba om å få snakke med en gynekolog eller føden. Jeg fikk time raskt. Barnet var dødt, jeg var da ganske langt på vei. Fikk voldsomme smerter og tilslutt ble det skøvet ut på morgenen dagen etter. Sykehuset ble også ganske overrasket over at det var kommet så langt og jeg burde aldri ha forlatt sykehuset. Derfor man behøver ikke blø mye. Jeg mener ikke å skremme deg, men du må få det sjekket. Møt opp!! Få noen rundt til å hjelpe deg-uansett.... I mellom tiden skal jeg sammen med alle de andre krysse fingrene. Husk det kan gå helt bra også.
nr.4 i oktober Skrevet 14. mars 2008 #20 Skrevet 14. mars 2008 Jeg fikk en stor blødning da jeg var 6+1. Hadde hatt et forvarsel et par dager før, hvor det kom bittelittegrann blodspor på et toalettpapir. Men den dagen jeg fikk blødning, trodde jeg nesten at jeg tisset på meg, for det rant ut (sorry ekle detaljer) og jeg ble varm og våt nedentil.. Gikk på do og trusa var full av blod. Ingen klumper, men rent, rødt blod. Hadde vært mye i aktivitet den dagen, stresset rundt for så å vaske hus etc og ikke fått slappet av noenting. Dro rett til legevakta, krevde å få komme inn til UL. Null problem, de tok meg imot.Fant der og da ikke noe foster, men fikk ny time på gyn avdelingen på sykehuset der tre dager etterpå også, samt ble sykmeldt i noen av legen på legevakta. Alt viste seg å være bra med fosteret, men jeg fikk beskjed om at jeg hadde en truende abort, og at jeg måtte ta det helt med ro i noen dager. Og IKKE ha sex de nærmeste dagene. Kom deg avgårde!! Bestill taxi eller noe, dette må du få sjekket opp. Om ikke annet, så ihvertfall for den mentale delen sin side, så du vet om du har noe der inne eller ikke. Klem.
babysjuk82 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 14. mars 2008 Heja.da va eg heim ijen. Han gynekologen så eg blødde mye,men sjønte ik hvorfor eg blødd.for babyen sprelte og hjerte slo godt.va godt og se at d var liv.var helt sikker på at d ha gått galt når eg lå i stolen der.men må ta d med ro framover.va vanskeli og se om d går bra framover.ble ingen bilde denne gang eller.men dn levde da og d va bra. Har enda store smerta i rygg og undelive.
Gjest 2barnsmor:) Skrevet 14. mars 2008 #23 Skrevet 14. mars 2008 såååå bra. nå ble jeg glad. kos deg videre i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå