Gå til innhold

Navneforslag til Martha og Ari?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Jeg stemmer for Mari Antonette for ei jente. Guttenavn er vanskelige, så der er jeg blank.

 

Andre (gode?) forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første navnet må selvsagt bli Anne! Så får dere finne på et som kan hektes på bak! Det blir så klart ei jente c",)

Skrevet

hva heter de andre da... maud angelica og....????

shitt jeg har ikke gjort kongelig-leksa mi....

 

 

Skrevet

Kjenner du ikke din egen familie?! Leah Isadora er navnet på andremann.

Skrevet

det var det ja...... glmete det litt... dårlig mor :-)))

 

 

hahahaha

 

hva med michelle Isabelle

eller Josefus Bertin

Skrevet

Skal vi gjette på en gutt denne gangen?

Vanskelig... Lillemann bør sikkert ha et gammel kongenavn, noe oppkalling og hvis navnet skal matche søstrenes må det være litt pompøst...

 

Hva med Ari Napoelon?

 

Skrevet

Eventuelt Ari Napoleon....

Skrevet

Om det blir gutt...

Hva med Max Factor?

om det blir jente.....Ariel Maybelline :)

 

Må jo være litt kosmetikk inspirert nestemann også.

 

Isadora 02 var liksom toppen av lebestift på 80 tallet :))

Skrevet

Ha ha, Max Factor likte jeg!!!

Skrevet

Har sett inn i krystallkulen. Det blir tvillinger, en av hver:

 

- Pierre Cardin

- Helena Rubinstein

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...