Graciegirl Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg stemmer for Mari Antonette for ei jente. Guttenavn er vanskelige, så der er jeg blank. Andre (gode?) forslag?
Reveenka Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Det første navnet må selvsagt bli Anne! Så får dere finne på et som kan hektes på bak! Det blir så klart ei jente c",)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 hva heter de andre da... maud angelica og....???? shitt jeg har ikke gjort kongelig-leksa mi....
Graciegirl Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2008 Kjenner du ikke din egen familie?! Leah Isadora er navnet på andremann.
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 det var det ja...... glmete det litt... dårlig mor :-))) hahahaha hva med michelle Isabelle eller Josefus Bertin
Karomamma Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Skal vi gjette på en gutt denne gangen? Vanskelig... Lillemann bør sikkert ha et gammel kongenavn, noe oppkalling og hvis navnet skal matche søstrenes må det være litt pompøst... Hva med Ari Napoelon?
Plutseliten :) Skrevet 14. mars 2008 #9 Skrevet 14. mars 2008 Om det blir gutt... Hva med Max Factor? om det blir jente.....Ariel Maybelline Må jo være litt kosmetikk inspirert nestemann også. Isadora 02 var liksom toppen av lebestift på 80 tallet )
Graciegirl Skrevet 15. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 15. mars 2008 Har sett inn i krystallkulen. Det blir tvillinger, en av hver: - Pierre Cardin - Helena Rubinstein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå