Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Og vi er i lykkerus alle sammen. Babyen var frisk som en fisk og vi venter jente nr.2. Så utolig hærlig. Vi hadde to jordmødre, en eldre utdannet og en student. Var kjempekoselig begge to. Ble satt frem en dag på termin til 16. aug. Da blir det rosa Brio happy duo til helgen. Lykke til dere andre som venter på ultralyd.
Canutte Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 åå så kjekt for dere da! Jeg gleder meg svært til min ordinære ul, men det er ikke før slutten av april:-) Er så spent på kjønn:-) Lykke til videre med svangerskapet og innkjøpene:-)
Snødronningen Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Gratulerer. Min andre var også jente, som min første. Spent på hva 3. mann blir. Skal i u-lyd 31. mars. Tør ikke å shoppe før jeg vet at den er overstått og at alt er greit!!
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Skal på ul i morgen..er veldig spent....)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg dro rett i bhg å hentet min datter. ( måtte dra fra jobb, motivasjonen var ikke til stede) Vi dro å feiret med is og rosa babyklær....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå