Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi er i lykkerus alle sammen. Babyen var frisk som en fisk og vi venter jente nr.2. Så utolig hærlig. Vi hadde to jordmødre, en eldre utdannet og en student. Var kjempekoselig begge to. Ble satt frem en dag på termin til 16. aug.

Da blir det rosa Brio happy duo til helgen.

 

Lykke til dere andre som venter på ultralyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åå så kjekt for dere da!

Jeg gleder meg svært til min ordinære ul, men det er ikke før slutten av april:-) Er så spent på kjønn:-)

 

Lykke til videre med svangerskapet og innkjøpene:-)

Skrevet

Gratulerer. Min andre var også jente, som min første. Spent på hva 3. mann blir. Skal i u-lyd 31. mars. Tør ikke å shoppe før jeg vet at den er overstått og at alt er greit!!

Skrevet

Skal på ul i morgen..er veldig spent....:))

Skrevet

Jeg dro rett i bhg å hentet min datter. ( måtte dra fra jobb, motivasjonen var ikke til stede) Vi dro å feiret med is og rosa babyklær....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...