Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 dag har jeg ligget nok en gang på stranden å sett på damer med åreknuter, cellulitter, strekkmerker og valker som ser ut som krater etter et vulkanutbrudd!! Jeg er ganske så sikker på at latskap, feilernæring og likegyldighet er en av grunnene til at jeg ligger med konstante brekkninger på stranden. Dette er ingen kritikk mot cellulitter og strekkmerker, men summen av den kommende generasjonens forfall av sin egen kropp:-) Håper dere ellers har hatt en kjempefin dag:-)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Få deg en hobby da slyne=/ At feite sprader rundt på stranden er da ingenting nytt, for min del kan det heller velte litt mot det lattermilde......=)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 haaaaaa.... antiyppertkampanje fra ledelsen ser jeg:-)
Stjerne37 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Nå vil jeg bare si til mitt forsvar..brunt flesk er finere enn hvit flesk..så det så. Dessuten......liker du plutselig ikke feite damer nå da ypperten??? din lurepikk!!!!!!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Hehe...........det er sant, brunt kan skimre mer,...............men bruntonen svever litt ut ettersom skinnet strekker seg......=)
Stjerne37 Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Neh...du er nå så vanskelig å ha med å gjøre da:) Du er ikke tilfeldigvis ei sånn ei som jeg bruker som tannpirker vel??? :)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Hehe.......meg hadde du aldri fått tak i uansett, så nærmest tannpirker du ville kommet var flisespikkeri på bakken der nesa di havner=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå