Gå til innhold

Denne fra Yppert er morsom rett og slett: Link!

Anbefalte innlegg

Skrevet

dag har jeg ligget nok en gang på stranden å sett på damer med åreknuter, cellulitter, strekkmerker og valker som ser ut som krater etter et vulkanutbrudd!!

Jeg er ganske så sikker på at latskap, feilernæring og likegyldighet er en av grunnene til at jeg ligger med konstante brekkninger på stranden. Dette er ingen kritikk mot cellulitter og strekkmerker, men summen av den kommende generasjonens forfall av sin egen kropp:-)

Håper dere ellers har hatt en kjempefin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få deg en hobby da slyne=/ At feite sprader rundt på stranden er da ingenting nytt, for min del kan det heller velte litt mot det lattermilde......=)

Skrevet

haaaaaa.... antiyppertkampanje fra ledelsen ser jeg:-)

Skrevet

Nå vil jeg bare si til mitt forsvar..brunt flesk er finere enn hvit flesk..så det så.

Dessuten......liker du plutselig ikke feite damer nå da ypperten??? din lurepikk!!!!!! :)

Skrevet

Hehe...........det er sant, brunt kan skimre mer,...............men bruntonen svever litt ut ettersom skinnet strekker seg......=)

Skrevet

Neh...du er nå så vanskelig å ha med å gjøre da:) Du er ikke tilfeldigvis ei sånn ei som jeg bruker som tannpirker vel??? :) :)

Skrevet

Hehe.......meg hadde du aldri fått tak i uansett, så nærmest tannpirker du ville kommet var flisespikkeri på bakken der nesa di havner=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...