☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Nå de siste dagene kjenner jeg så lite til babyen min kjenner han flytter på seg innimellom men for og få skikkelig kontakt må jeg provosere,synes dette er så ekkelt og blir redd. Flere som har plutselig har fått det sånn,har vært sånne perioder før oxo men blir bare mere og mere redd.Sikkert fordi det nærmer seg og jeg blir mere og mere knytta til han.Selv om jeg har vært det fra første stund ja dere skjønner dere som leser. Er i uke 35...Skal til legen imorgen men må bare høre her....
Mininni Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Har ikke opplevd det akkurat sånn, men har hatt et par veldig rolige dager. Heldigvis har det tatt seg opp igjen på kvelden. Men jeg skjønner veldig godt det der med at man blir mer nervøs no nærmere det blir, fordi man knytter seg nærmere til barnet og "kjenner" barnet bedre, liksom. Men får du kontakt når du f.eks drikker noe kaldt/søtt, dytter eller noe sånt, så er det jo også sånn at noen dager er de roligere enn andre, og de begynner også å få dårligere plass, i tillegg til at mange blir roligere etter at hodet fester seg (ikke min - helt motsatt her!). Men er du urolig, er det bedre å få sjekket det ut enn å sitte og bekymre seg. Du vet selv best hva som er normalt for ditt barn.
☆Lady Ma Ma☆m/påfyll:) Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Ja han reagerer da jeg dytter men han bryr seg ikke nevnverdig om søtt og sånn han leer seg men ikke som før som sagt,er så uvant lissom er vant med og fåsaftige spark oppi ribbena og utposninger på magen og at han flytte på pc en men han har jo dårligere plass nå da. Har jo hatt sånne perioder før men blir kanskje mere og mere hysterisk for hver gang. Takk for svar hvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå