Gå til innhold

Datoen kom, og datoen gikk (ser det ut som...) (samme som 3.tri)


LadyLuck &

Anbefalte innlegg

Da var dagen her, den magiske termindatoen =0)

 

Skulle til JM i dag til kontroll, men hun var blitt sykemeldt til etter påske.

 

"Vi kan sette deg opp den 25, høres det greit ut??"

Da måtte jeg bare le av hu stakkar stressa dama på HS....

 

Endte med at jeg måtte ringe fastlegen og direkte KRANGLE meg til en time før helgen.

Så sette himmel og jord i bevegelse for å få noen til å kjøre meg dit (1/2t å gå fra nærmeste busstopp, i "gravid tempo" hvertfall)

 

Så enden på viset er vel at i natt kommer babyen.

Ingen tegn enda, men ville vært typisk nå når jeg har styrt sånn på ang imorgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med termin:) He he, ja det ville jo vært typisk:):) Men siden du har styra så med tanke på morgendagen, så har jeg et forslag: Kan ikke heller jeg komme i fødsel inatt, også kan du komme etter imorgen natt f.eks??!!:) (er 5 dager over idag!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her.dagen er snart gått og magen inntakt.Har hoppa litt tau for psyken sin del..

hodet er no nesten festa for andre gang så denne gangen får han ikkje slite seg laus!!

Håper han kommer i løpet av helgen så far får alle fridagene sine med babyen i huset!! Jentene venter og spent no.

Hadde vært greitt å føde før påskebemanningen trør til på haukeland!!

Lykke til alle andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe vi møtes der en av dagene da Sebo....

 

 

 

****************************************************************************************************kaste-masse-fødestøv******************************************************************************************************************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,håper du og kommer igang i løpet av helgen!!

Fordi om eg blør så kan det gå ett par dager men har litt vont og så eg satser på helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...