småtroll:) Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Jeg får ikke gjort noe hus arbeid om dagene..alt bare hoper seg opp her hos meg...er helt uten energi og er uvel..andre som kjenner seg igjen? går jo konstant m dålig samvittighet..uff...håper jeg "kommer " til meg selv igjen snart...dette er slitsomt..
Miss Misantrop Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg vet det ikke hjelper, men jeg vil bare si at jeg foler med deg. The Grinch maa ha stjaalet energien vaar!! Haaper du kan finne noen rundt deg som kan hjelpe deg, eller at du klarer aa senke kravene til ryddighet noen hakk. Ha en fin dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå