Gå til innhold

hva skal dere i påsken da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen skal jobbe hele påsken her..men vi skal ta oss en tur etter påske tenkte vi...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal få mannen til å tømme kjellerboden, så vi liksom har begynt å pakke oss ut av leiligheten.. Han bare slang inn sakene sine når han flyttet inn :)

Vi skal på fjeller helga etter påske - da var det veldig billig!

Skrevet

Vi skal ned til mamma og pappa i Spania. Gleeder oss :)

Skrevet

Forhåpentlig vis slappe av med "Storebror" og den nye babyen (om den bare vil komme snart...), om jeg orker har jeg veldig lyst på akvariet en tur , har ikke vært der på flere år nå...

Skrevet

Skal ligge på sykehuset og stirre betatt på min lille prinsesse som tas med KS på mandag :):):):)

Skrevet

Ingen spesielle planer her... har termin skjærtorsdag... men sambo skal vel jobbe med den nye veranden som er under bygging... eller så håper jeg på en dag oppe på hytta med grilling av pølser på bål ++++

Ellers skal jeg bare kose meg hjemme med massssse påskegodter :o)

Skrevet

Ruge, vente, lengte... Fødeklar nå, klokka er over 12...

Skrevet

Å, har kjempe lyst til å dra til sjøen og ta med grillen, pølser og brus (pepsi til meg takk) og møte familien eller avtale å møtes.Og bare se på havetog la barna spille badmington eller fotball, det er ikke noe som gir meg mer ro i sjelen enn det altså. Kan virkelig anbefales om været er bra.

Skrevet

Jeg og min kjære skal en helgtur til København, gleder meg masse.

Etter påske er det jo snart april, da går det litt fortere...

Skrevet

vi skal begynne på rommet til den lille.. nedvask og sette sammen senga, rett og slett gjøre klart og litt sånn.. ellers skal vi ikke gjøre en dritt.. :P bare slappe av og nyte at begge har fri (jeg går sykemeldt, så det hender jeg kjeder meg om dagene..)

Skrevet

vi skal på hytten..;) som er ved sjøen..gleder meg masse

Skrevet

vi skal til danmark...

Skrevet

Får ikke reise noe sted med tendens til for tidlige veer.

Vi skal kose oss hjemme, finne på noe med familie og venner, steke vafler i solveggen, grille ved sjøen, besøke oldemødre og ønske våren velkommen.

Skrevet

Kan ikke gjøre så veldig masse.. to uker til termin, og uaktuelt å dra noen plass i fare for å måtte føde andre plasser enn der jeg ønsker.. så blir hjemmekos..

Skrevet

Trysil neste for denne familien.

Rolige dager med rolige skiturer og forhåpentligvis mange timer i solveggen med god litteratur og kvikk-lunsj.

Ungene er så godt som selvdrevne når det er så mye snø:-)

Skrevet

Vi drar til Grand Kanaria i natt, gleder meg=)

Det blir første gang i syden for meg med mange ekstra kilo på kroppen.

Håper ikke typen min skal sitte å sikle på alle de tynne,brune damene på stranda=@)

Skrevet

Skal på besøk til mamma og pappa. Dra på snøscooter cross og påskekonsert. Så en tur opp på fjellet. kjøre scooter, tenne bål og grille pølser. Kvikk lunsj og appelsiner hører også med.

Synd påska varer så kort tid. har bare fri fra torsdag den 20 til søndagen etter. Møte på mandag før vi åpner igjen på tirsdag. Blir bare en langhelg blæææ!

Skrevet

Vi pusser opp barnerommet, så det skal vi gjøre ferdig i påsken og ellers blir det vel bare å besøke litt familie her og der.

Skrevet

Flytte inn i splitter nytt hus! Nedvask imorgen, Ikea på mandag og innflytting i løpet av påska... Litt styr med bekkenløsning, men har heldigvis gode venner og familie som hjelper til så jeg slipper de tyngste jobbene.

Skrevet

FØDE!!!!! Håper jeg ;)

Skrevet

Vi skal pusse opp kjøkken å montere opp ny kjøkken innredning:):)Så skal vi starte på badet å til sist barnerommet.....Gleder meg masse:)

Blir ikke mye ski gåing på meg akkurat,har brekt håndleddet...Max uflax...

Skrevet

her blir det rolig påskefeiring siden det er 11 dager til termin. Blir ikke med familien lant oppe på fjellet i år gitt, så mannen min og jeg skal slappe av hjemme og lade batteriene. Kanskje det blir fødsel :-)

Skrevet

Jeg har termin skjærtorsdag så forhåepentligvis så skal jeg føde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...