Gå til innhold

WoW.. Helt alene i den store verden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ut å feire kvinnedagen i dag sammen med noen venniner, siden vi ikke kom oss ut på lørdag, litt trege, men bedre sent enn aldri ??

Det er første gang jeg skal ut alene i et muslimsk land så jeg erl itt spent på om folk lar meg være i fred...

Iallefall siden mannen min er sååå snill så tok han med seg barna og gikk på en lang tur slik at jeg fikk tid tl å ordne meg i fred, men så sitter jeg jo her da og føler at jeg skulle ha vært med dem. Må nok betale i store summer i morgen for fridagen i dag, men men..

Er to timer før dere på klokka så jeg skal snart reise, må bare ta meg en dusj og rake litt her og der først..

Regner med at de fleste av dere er her når jeg kommer hjem..

Ha en flott kveld alle sammen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det for en ting å si, Ludderet????? Skjerpings!

Gunda:

Kos deg masse ute i friheten!

Skrevet

Mitt beste tips i en del muslimske land: Moerke solbriller.

De har et helt annet forhold til oyekontakt enn vi har i norden, og det er vanskelig aa vaere klar over det selv. Moerke solbriller har i hvertfall gitt meg litt mer fred naar jeg har ferdes alene i hijab-land.

Skrevet

Og selvfolgelig, kos dere masse da, med eller uten solbriller, he he.

Skrevet

Hahaha luddret, han kommer nok igjen. JEg må bare være ute før de kommer, hvis ikke må jeg ha med meg en fireåring på tur ut i kveld....

Her er de litt liksom muslimer noen ganger, drikker, khater og røyker som bare det, men de slenger noen komentarer når man er alene på dagtid så det er vel ikke lettere på kvelden. Heldigvis slipper vi å bruke hijab eller sjal, men miniskjørt og bikinoverdel er ikke noe jeg ville ha brukt her..

Skal kose meg masse, iallefall prøve!!!

Må snart reise, men de andre skal jo ikke møte meg for om ca en times tid ;( skitt au, jeg kan ha det gøy på egenhånd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...