Gå til innhold

dere som har tatt keisersnitt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

syns dere spinal bedøvelsen var vond??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som et vepsestikk, ikke noe å gru fælt over iallefall :)

Skrevet

Merka det egentlig ikke. Fikk lokalbedøvelse først.

Gjest Orkideen - Har født
Skrevet

Jeg hadde epiduralbedøvelse. Jeg fikk lokalbedøvelse før epiduralen ble satt, og jeg opplevde det ikke som vondt.

Skrevet

Jeg har tatt 3 keisersnitt med spinalbedøvelse uten lokalbedøvelse og aldri kjent at den ble satt, selv andre gangen da en legestudent satte feil slik at den ikke virket, kjente jeg ingenting.

Skrevet

Kan ikke huske at jeg kjente det engang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...