TussiLussi Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Som et vepsestikk, ikke noe å gru fælt over iallefall
2hærligegutter Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Merka det egentlig ikke. Fikk lokalbedøvelse først.
Gjest Orkideen - Har født Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Jeg hadde epiduralbedøvelse. Jeg fikk lokalbedøvelse før epiduralen ble satt, og jeg opplevde det ikke som vondt.
Nosa Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har tatt 3 keisersnitt med spinalbedøvelse uten lokalbedøvelse og aldri kjent at den ble satt, selv andre gangen da en legestudent satte feil slik at den ikke virket, kjente jeg ingenting.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Kan ikke huske at jeg kjente det engang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå