Gå til innhold

Hvor bange barn har der, kontra hvor mange onsker der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2, men kunne tenkt meg 3..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ei og kunne godt tenkt meg tre ihvertfall:) må bare finne den rette pappa først.. he he

Skrevet

Har tre. Ønsker oss fem =)

Skrevet

Har to, men tenkte på 3 ein gang for leeeenge sidan:) så det blir nok berre to her:)

Skrevet

venter nr 2. ser for oss at 4 er passelig.

Skrevet

har 1, ønsker meg 2:)

Skrevet

har ei, ønsker meg tre...

Skrevet

Har ett, har alltid ønsket meg to. Har igrunnen avfunnet meg med at jeg sannsynligvis vil fortsette å ha ett barn, og er veldig fornøyd med han jeg har. Innrømmer dog en liten skrekk for at vi ender opp som modern og Fleksnes ;) Satser på at vi slipper unna det da...

Skrevet

Har to, og ønsker meg tre. Mannen min vil ha fire eller fem. Vi får se.

Skrevet

Har ett barn, ønsker meg vertfall 1 eller 2 til, men skal vel være gla o jeg får ett barn til, siden sambo ikke er så samarbeidsvillig!

Snuppa er 4 år nå, å jeg er mer enn klar for ett barn til, men sambo vil ikke ha enda, så må vel fint bare smøre meg med tolmodighet!:(

Skrevet

Har ett, og er kjempefornøyd.

Skrevet

Har 2, ønsker 3 eller 4

Skrevet

Har to, ønsket oss to;o)

Skrevet

Har fått de to vi ønsket oss. :o)

Skrevet

Har en gutt, ønsker oss iallfall 2 til.. Men flere enn tre blir det nok ikke heller tenker jeg..

Skrevet

Har ingen og blir superglad om jeg lykkes med aa faa en..(og himmelsk glad om jeg noen gang faar to!!)

Skrevet

8 er akkurat passe for oss.

Skrevet

Har 4 , men vi skulle gjerne hatt en til, tror vi står over, jeg hater å gå gravid...Er noe med det å kikke ned i do skåla i 8 mnd.

Skrevet

har en sønn,kunne tenkt meg 2 =)

Skrevet

har 1, ønsker meg 3 eller 4 etterhvert

Skrevet

Har en, kunne tenkt meg to (begge de jeg har født....) og om jeg får fler senere i livet orker jeg ikke å planlegge. Før i verden så jeg for meg at jeg skulle ha en diiiiger barneflokk, men å være gravid er mye mer slitsomt enn jeg hadde trodd så vi får se om jeg orker igjen... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...