blir gal Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 gått opp 7 kg til nå.er bare inn i min uke 22.vekta lå stille en stund.så plutselig 5 kg på en mnd.blei skremt når jeg så vekta hos jordmor i går.har litt høy vekt fra før også.er 175 og startvekt 86 kg.jordmor sa det var normalt til min høyde.men,kommer til å være langt over 100 kg jeg da.ser jo ikke tykk ut men.litt lei meg nå.spiser ikke så mye heller.går turer og.
Maren - på overtid Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg er 98 nå...startet på 89. Er i uke 29. Skrekk og gru!! Har bestemt meg for ikke å bekymre meg for det nå...får ta slankingen når jeg er ferdig. Har aldri veid så mye noen gang.... Håper det er en liten trøst at du ikke er alene om å nærme deg kjipe tall på vekta...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Det samme har eg tenkt på og... Har nok nokre kg for mykje ja,men akkurat nå gidder eg ikkje å stresse med tanken på det,skal faktisk ha eit godt svangerskap og..Så får "vekt vera vekt",og bli enda mer nøye med ting når babyen kommer ut...
babygullz <3 vilde Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 jeg har lagt på meg 7 kg jeg også! og jeg er bare 10+3...tralaallaa..baby got back!
mai mammaen til to Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 oi.. jeg har lagt på meg en 5-6 kg..og er i uke 34.. men jeg kan ikke si at jeg har levd sunt osv.. har heller spist utrolig usunt.. dilla på smågodt osv.. men har en aktiv jobb da. jobber i barnehage.. og har en datter på 1.5 som jeg løper etter resten av dagen. så kanskje det har noe å si? sist la jeg iallefall på meg mye mer...
mai mammaen til to Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 det skal sies at jeg har en god del kg å bli kvitt siden sist da..så er glad jeg ikke har gått så mye opp denne gangen...
Hvitkløver2020 Skrevet 14. mars 2008 #7 Skrevet 14. mars 2008 Heller legge på seg noe enn å gå dårlig hele tiden=) Jeg er 170cm og startet på 82kg. er nå 37+2 og har gått opp 9 kg. Sist gikk jeg opp 20 kg....men nå har jeg en liten tass å løpe etter i tillegg til at jeg kaster opp hele tiden... Vi får ta kiloene når vi er ferdige med ruge jobben!!! =) he he he Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå