Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gått opp 7 kg til nå.er bare inn i min uke 22.vekta lå stille en stund.så plutselig 5 kg på en mnd.blei skremt når jeg så vekta hos jordmor i går.har litt høy vekt fra før også.er 175 og startvekt 86 kg.jordmor sa det var normalt til min høyde.men,kommer til å være langt over 100 kg jeg da.ser jo ikke tykk ut men.litt lei meg nå.spiser ikke så mye heller.går turer og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 98 nå...startet på 89. Er i uke 29. Skrekk og gru!! Har bestemt meg for ikke å bekymre meg for det nå...får ta slankingen når jeg er ferdig. Har aldri veid så mye noen gang....

Håper det er en liten trøst at du ikke er alene om å nærme deg kjipe tall på vekta...

Skrevet

Det samme har eg tenkt på og...

Har nok nokre kg for mykje ja,men akkurat nå gidder eg ikkje å stresse med tanken på det,skal faktisk ha eit godt svangerskap og..Så får "vekt vera vekt",og bli enda mer nøye med ting når babyen kommer ut...

Skrevet

jeg har lagt på meg 7 kg jeg også! og jeg er bare 10+3...tralaallaa..baby got back!

Skrevet

oi.. jeg har lagt på meg en 5-6 kg..og er i uke 34.. men jeg kan ikke si at jeg har levd sunt osv.. har heller spist utrolig usunt.. dilla på smågodt osv.. men har en aktiv jobb da. jobber i barnehage.. og har en datter på 1.5 som jeg løper etter resten av dagen. så kanskje det har noe å si? sist la jeg iallefall på meg mye mer...

Skrevet

det skal sies at jeg har en god del kg å bli kvitt siden sist da..så er glad jeg ikke har gått så mye opp denne gangen...

Skrevet

Heller legge på seg noe enn å gå dårlig hele tiden=)

Jeg er 170cm og startet på 82kg. er nå 37+2 og har gått opp 9 kg.

Sist gikk jeg opp 20 kg....men nå har jeg en liten tass å løpe etter i tillegg til at jeg kaster opp hele tiden... Vi får ta kiloene når vi er ferdige med ruge jobben!!! =) he he he Lykke til.

Skrevet

7 kg her også, gitt. Er 29+2 :)

Skrevet

7 kg her også! Er også 29+2! =)

Skrevet

Hehe, funny :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...