Gå til innhold

Noen som har erfaring med Emmaljunga Mondial Duo Combi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... og kan den anbefales?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på! Tenker også på å kjøpe den - med sportsunderstell fordi da er det vendbard håndtak - greit mot sol og vind...

Og er det riktig at den eneste forskjellen mellom Mondial Duo combi og Edge Duo Combi er at den første har bærestropper og den andre har flere farger å velge mellom?

Skrevet

egentlig ingen erfaring, men vi skal kjøpe den og gleder meg vanvittig mye..

vi skal handle på kattis babyshop i strömstad, og hun damen som jobbet der viste oss alle mulige funksjoner den har.. den har jo alt!

det spørs jo hvor mange funksjoner du trenger? har sånn at baggen kan vugge, håndtak på baggen så den lett kan bæres, ja, det er en hel masse.. har hørt at den er stor og tung da, men vi har plass i bilen, så jeg synes ikke det er noe problem.

gå inn på www.emmaljunga.se så kan du lese alt om den..

Skrevet

til GravidTnT.

Ja, det er riktig.. ingen andre forskjeller enn mønster/farge og bærestroppene på mondial dersom du velger sportsunderstellet, det skal vi også ha ;)

Skrevet

Vi kjøpte denne vognen i januar og er kjempefornøyd. Bruker den til 1-åringen nå, og den er ikke tung i det hele tatt.

Nå har ikke vi sportsunderstellet men det stemmer det som sies over her at bagen kan vugge, håndtak + lufting nede i bagen. Har også en mye mykere bunn enn andre bager (ikke treplate). I tillegg så har den integrert myggnetting, noe jeg syns er kjekt. Anbefaler denne vognen på det varmeste.

Gleder meg til å ta i bruk bagen til nybebisen i august:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...