Gå til innhold

Bugaboo Cameleon


sol_okt07

Anbefalte innlegg

Noen som har denne vogna? Noen som vet hvilket bilsete som passer til denne?

Noen anbefalinger/frarådinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Er innom å titter litt fra desember klubben. Vi har Bugaboo Cameleon og er kjempefornøyd. Vognen er super, lett og praktisk i byen iallefall. Og så har den så mange "freshe" og fine farger. Vinterhjulene er litt tunge å bruke iom at man ikke kan svinge med de, men sommerhjulene som følger med vognen er veldig "svingbare".

 

Vi har kjøpt maxicosi bilstol som kan settes på vognen, man må bare kjøpe et ekstra adapter til ca 300 kr.

 

Eneste ulempen med vognen er at bagen under ikke har plass til så veldig mye og at det ikke er noe man kan henge vesker eller poser på. I tillegg synes jeg at stellebagen er ubrukelig. Den er ganske stor i bredden men flat, så det er ikke plass til så mye før det blir uoversiktlig og rotete nedi bagen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah takk for tips! Så bra at det er MaxiCosi som passer på understellet! Hurra!

Jeg må nok ta meg en tur på Barnas Hus og teste den ut litt i praksis. Og så må jeg overtalte/overbevise sambo... Vi har en BRIO kombivogn til 7000kr, som vi kjøpte til jenta vår (som snart er 5mnd). Men jeg er så lei den vogna, tung og vanskelig å manøvrere. Sukk... Men det skjønner jo ikke han, som både er sterk og går mye sjeldnere med vogna (f.eks mellom trange butikkhyller, gatehjørner, opp og ned fra fortauskanter, inn og ut av bussen, osv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...