Gå til innhold

Hvorfor slutter jeg ikke å blø??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+3 i dag, begynte å blø i går. Har vært på UL i dag og da så vi hjertet slå!! Heldigvis. Men hvis spiren har det bra, hvorfor slutter jeg ikke å blø? hva kan da være gale? Blir sprø her jeg sitter!!! Skal ta en hcg prøve i morgen og antagligvis ny ultralyd mandag.

Har også litt vondt nå, det har jeg ikke hatt tideligere! Fortår ikke hva som skjer med meg, andre som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dessverre. Men masse lykke til =)

Skrevet

Jeg kan ikke svare på hvorfor det skjer. Det samme skjedde med søstern min.

Håper virkelig det går bra:-) Men desverre er ikke smerter et godt tegn.

Lykke til.

Skrevet

Det er jo noen som har blødninger tilsv. mensen gjennom nesten hele svangerskapet, så det er ikke så uvanlig. De to første månedene er det snarere vanlig å blø litt. Du har jo sett at det er liv, så bare ta det med ro og ikke stress. Jeg har også prøvd det samme, og hun blir sju til sommeren ;-)

Skrevet

Har opplevd det samme sjøl. Gikk bra :-)

Har dårlig tid nå, men svarer deg mer seinere, for vet hvor utrolig vond den situasjonen er.

Skrevet

Kan jo selvsagt ikke garantere noe ang din situasjon, men ville bare si at med meg gikk det bra - hvis det kan være en trøst :-)

Var rundt uke 8 da det skjedde. Fikk en voldsom blødning, og til og med beskjed fra legen på legevakta at jeg hadde mista. Skulle på utskarpning dagen etter, og da så vi det lille hjertet som slo :-) Hadde hatt litt smerter i løpet av natta, men ikke veldig sterke. Blødde ganske mye i to dager, før jeg fikk en stor blødning til. Fikk også en blødning seinere, ca 4 mnd på vei. Forklaringer var blodansamlinger i livmora, uvisst av hvilken grunn de var der.

Ble selvfølgelig redd og engstelig pga dette, men alt gikk nå bra til slutt :-) Min skjønne gutt har alt blitt 4 og et halvt år :-)

Masse lykke til :-) *god klem*

Skrevet

Tusen takk for svar Mammaen til Mari. Jeg blør ennå, og har litt vondt. Er veldig bekymret. Legen sa at hvis blødningene blir sterekere er det et veldig dårlig tegn... Og det har de blitt.

Håper bare at det går over snart hvis det går gale, orker ikke å gå slik...

Skal antagligvis på ultralyd på mandag igjen, får vell vite 100% sikkert da. Har nå blødd i 2 dager..

Skrevet

Skjønner deg godt. Slik tenkte jeg også... Håper det går bra :)

*Sender deg mange gode tanker*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...