*min lille sin!* Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 jeg skal feire bursdag på lørdag , noen som har noen tips til hva vi kan finne på? blir jo sikkert mye beibi prat, men vil jo at alle skal ha det gøy. har dere tips til konkuranser eller jentespill? hihi tenkte vi kunne finne fram "barnet" i åss selv å bare ha det gøy ... noen tips? skal servere god mat iallefall..
*min lille sin!* Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 ja det var jo gøy da! takk:) skal jeg ta spm fra ei quiz bok da eller? skal jeg ha premie?
Bebis120408+150511 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Buzz er alltid morsomt å spille!Men må jo ha playstation.. eller lage en quiz hvor dere kan konkurrere i lag med premier osv!:=)
*min lille sin!* Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 er hjemme i hjembyggda mi så alt av tv spell ligger hjemme i sør..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå