Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morra skal eg bli mor til ei lita jente, ble bestemt at eg skal ha keisersnitt... endlig får eg se henne, sønnen min blir storebror, gleder meg!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så spennende, ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Oijj...lykke til da=)

Hvorfor skal du ha ks i morgen da...om jeg kan spørre da=)

Skal selv ha ks den 25 mars, pga rift tidligere..

Skrevet

Hvorfor fikk du innvilget ks?

Skrevet

heihei ble ikke keisersnitt i dag allikevel=( skal ha keisersnitt på tirsdag kl 08. eg skal bli sett igang på pga sist fødselen min ente med hastekeisersnitt 14 dager på overtid . å legen mener eg ikke klare å føde vanlig denne gangen heller derfor... litt skuffet fordi det er kun anbefalt 3 keisersnitt..

Skrevet

Er en utvikling på dette også - de kan se an hvor store arrdannelser det blir på livmora di etter KSene, så er det ikke umulig å få både 4 og 5 KS om det ser fint ut :)

Skrevet

e kjekt for meg å høre, fekk vite at ej kunne sterilisere meg når e evt. har et tredje keisersnitt. tanta mi hadde 5 keisersnitt så....

Skrevet

Veldig forskjellig praksis på dette tydeligvis.. Jeg har ett hastesnitt og ett planlagt bak meg, og spurte gynekologen om dette da jeg ble gravid denne gang. Var egentlig litt redd for at jeg måtte sterilisere meg, men dette avfeide hun kategorisk. Var ikke nødvendig å se på arrdannelse eller noe, og hun sa at 3 mnd etter ks er kroppen klar for et nytt svangerskap så her var det bare å kjøre på!! =) Jeg fikk iallefall beskjed om at jeg kunne ta både 4 og 5 ks uten problemer med dagens kompetanse på dette området..

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...