Gå til innhold

Hvor mange er vi som prøver på nr 1?:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte vi kunne ta en liten runde igjen.. Holde hverandre motiverte..

Litt om meg:

Er ei jente på snart 21år, har en samboer på snart 24år..

Vi har bodd sammen i 4år, ble sammen mars 04, forlovet oss 16.10.04. Har kjent hverandre siden vi var små. Bor på Sørlandet, men begge er fra Buskerud/Drammen!

Har prøvd i 2år nå i mars, skal bestille time til utredning i april. Så håper vi får time fort, selv om det pleier å være lang vente tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d var lurt :)

jente på 21år, samboer som blir 25 år i august. Bodd sammen i snart 2 år, vært sammen i snart 5år :) Prøver på vårt første barn nå, prøvere side okt 07. Forlovet oss i januar i år, bryllup sommeren 2009 :):)

Bor i oppland kommune.

IKM 16.mars, håper, håper :):)

Skrevet

Er ei jente på snart 22 år, mannen min er 28.

Vi har vært sammen i 1 år og 6 mnd, gift i 7 av dem :)

Vi har vært sammen siden kvelden vi traff hverandre!

Han er fra Møre og Romsdal, jeg er fra Akershus.

Vi har prøvd siden desember, men har veldig uregelmessige og rare sykluser så er ikke så lett å treffe.

Skrevet

Vi prøver på nr 1:-)

Jeg er 29 i mai. Han er 27 i juli. Vi giftet oss i oktober 2007 og har vært prøvere siden november 2007. Vi kommer fra Bergen. Er nå akkurat begynt på 6.pp.(i dag:-( )

Skrevet

Meg 25 han 30. Vært sammen i 10 år i november i år. Vært prøvere siden nyttår :) Bergen

Skrevet

Så lurt, *Silje*! :-) Merker viirkelig at jeg trenger d nå..

Meg:

Jeg er ei jente på snart 20 år, og har en samboer på 21. Vi har vært sammen i 3 år, og bodd sammen i 2. Vi har prøvd siden august -07, men slutta på pillen i april/mai samme år. Såå.. Ja, jeg er begynt å bli lei, og tanken om at noe _kan_ være galt, svirrer rundt i hodet mitt. Meen det er verdt det, bare ved tanken på den lille :-)

Skrevet

Jeg er 21 og sambo er 24, vi blir 22 og 25 til sommeren;P

11. mai har vi vært sammen i 5 år, hihi. Vi har bodd sammen i 2 år.

Vi bor i Oslo og har prøvd siden desember 06. Sambo vil ikke være med på utredning:´-(

Skrevet

jeg er 23 og samboer er 25.vi har vært sammen i over 5 år og ble sammen nov 02 og forlovet oss jan 2004.vi bodde vel mer eller mindre sammen før vi ble sammen:)hehe

vi prøver på den første nå og er i 1pp:)

Skrevet

Jeg er 29 og samboer er 34. vi har bodd sammen i 2 år ,vi er fra vestfold.Har prøvd på vår første siden august

Skrevet

Jeg er 19. han 22:)

vært sammen i 4 og et halvt år snart, og forlovet i snart ett år:)

Samboere i ett år. Prøver på vår første:)

Skrevet

Jeg er 26 og sambo 34 og bor i Sarpsborg. Vi er i 2.pp.

Skrevet

Vi prøver på nr 1 for harde livet! Vi er begge rundt 30 år og har prøvd ett års tid. Vil ikke røpe så mye mer enn det;)

Skrevet

Vi er 34 og 36 år. Vært sammen i over 10 år og har prøvd i 2 år. Ingen pos test så langt. Vi prøver på nr 1.

Skrevet

Hei!

Smart idè!

Vi er i vår 8 pp, og håper det fester seg en liten spire snart!

Jeg er 29 år og samboeren er 30 år. Vi har vært sammen snart 2 år, samboere i litt over et år og forlovet i et år. Nå mangler vi bare en liten baby!!!

Skrevet

jeg er 20, blir 21 i juni mens samboer blir 22 i mai. har vært sammen siden juli 2006, flyttet sammen i oktober 06 og forlovet oss desember 07. vi prøver vel på vårt første barn. har vært gravid før, men mistet for litt siden i uke 15. er i første pp nå. el i løpet av et par dager..

Skrevet

Jeg blir 26 i år og han blir 25 i år og vi har prøvd siden nov 07.Har vært sammen i litt over 3 år.

Skrevet

vi blir begge 25år i år. Har vært sammen i 6,5 år! begynner å bli på tide med baby i huset=) bor i nord.

Skrevet

Vi er egentlig ganske mange som prøver på nr1:o)

Skrevet

Hei. :)

Så koselig å få et lite innblikk i hvem folk er bak nickene sine! :)

Jeg er jente på 22 år, og har en samboer som fyller 27 i sommer. Har bodd sammen i litt over ett år nå. Husker ikke heeelt når jeg sluttet på pillen, men vi er inne i 2 pp nå, i allefall. Samboer er fra Oslo, jeg fra Fredrikstad.. hvor vi også bor sammen. :)

Skrevet

Hei!:)

Jeg er 24 og samboer er 25. Vi har vært sammen i snart et år, bodd sammen i ca et halvt, og forlovet siden januar. Skal gifte oss sommeren neste år, og vi håper på en liten baby før den tid:) Har prøvd siden september, og ble gravid veldig fort, men mistet i SA i januar. Hadde også en kjemisk graviditet (eller veldig tidlig SA) for et par uker siden. Så nå er vi på prøveren igjen! Satser på den sitter denne ganga;)

Skrevet

Hei,

Jeg er 29, proever paa barn nr 1, og ruger (forhaapentligvis) paa 1 eller 2 gullegg, har vaert gjennom foerste runde med ICSI

Skrevet

Heisann!!

Nr 1 her i gården også!!

Gleder oss til det klaffer igjen og at spira vil sitte fast :)

Vi er begge 27 år, vært sammen siden -99, ble samboere i -01, forlovet oss i april 04 og giftet oss i desember 04. Vært prøvere siden mai 07, så nå håper vi at vi slipper å vente lengre....

Har IKM på mandag, håper, håper....

Dreamer: Vi ble jo sammen nesten på samme dag som oss, har 10. mai vi :) Gøy!!

Skrevet

Prøver på nr.1.

Begge rundt 30, vært gift i 7 mnd og er i 1pp. Blir vel en stund før det kommer resultater :-)

Skrevet

Jeg og samboeren min prøver på første barnet nå. Jeg er 22 og han er 29. Det blir den første for begge to. Vi har vært sammen i 2 1/2 år, og bodd sammen i 2.

Vi er i vår 3 pp, ikm på tirsdag... så vi venter i spenning på om det klaffet denne måneden

Lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...