Gå til innhold

Andre som liksom ikke kan tro at det er sant??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testa positivt på mandag. I tillegg testa jeg meg på tirsdag (positivt da også), men jeg føler liksom at jeg må teste igjen fordi jeg ikke kan tro at det er sant.....!!!! Og så tørr jeg nesten ikke teste igjen heller da, for da er jeg jo redd for at det faktisk ikke var sant likevel.....

hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn har eg da og:) måtte ta tre testa for å få da bekrefta, men alikavel vil eg ta ein t test berre for å få da enda mer bekrefta:) liksom heilt uvirkeli at eg e gravid.. å tio går såååå seint:/.. einaste eg tenke på..

Skrevet

Hehe, jeg la min sønn i kveld på 4,5 mnd og kan enda ikke tro han er min...

Tror ikke du innser det før om mange mange år:)

Lykke til med svangerskapet:)

Skrevet

Denne må eg signere på...

Testa positivt med 3 forskjellige tester i forige uke.på forskjellige dagar...

Heilt UVIRKELIG,hehe...Men da er SANT:-)

Bestilt legetime,31.mars,tida kan neste ikkje går fort nok!!!

Men,når da nærme seg termin trenkje eg vi syntes da var godt da faktisk tok .8-9 mnd før babyen kom,er jo faktisk litt å ordne og,hvertfall om man ikkje har barn frå før og da har kje vi;-)

Skrevet

Ja.. Testa først med cb digital.. kom "gravid" opp. Hoppa i taket.. Og var glad som ei sol. Men måtte ta en Q-respons test 2 dager etterpå. Og en noe svak, men tydelig strek kom til syne. Men måtte ta en ny 1 uke etterpå, for å se om streken hadde blitt sterkere, for da har jo hcg-nivået steget og da er jo som regel alt slik det skal være. Og den var sterkere enn kontrollstreken =)

Trodde det fortsatt ikke.. at jeg, var gravid! Har jo prøvd siden knøttet på 1 og et halvt nå var liten baby. Og har mistet 4 ganger siden 2004. Men gravid er jeg =)

Var på ul tidligere denne uka..var så sikker på at jeg enten ikke var gravid, eller at noe var galt..men alt var slik det skulle være.

Men har fortsatt vanskelig for å tro det...at inni meg, er det et lite frø som skal bli til en stor og fin jente, eller guttebaby =)

Skrevet

Jeg er bare en uke fra å gå over i 2. trimester, og syns enda ikke det er virkelig. Jeg har jo null energi, småkvalm nesten hver dag, har ikke hatt mensen på lenge, men likevel, det føles ikke virkelig!

Vet ikke om det kanskje kommer med magen? Har enda ikke synlig mage, bare litt som ser ut som jeg har spist en ekstra brødskive eller no :P

Skrevet

Jeg har vært på ul i dag og fått bekreftet at alt er perfekt med den lille i magen, men likevel klarer jeg ikke å tro på at det er sant :)

Hadde det sånn når jeg gikk gravid med tuppa også da, gikk ikke opp for meg før jeg begynte å kjenne spark osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...