Gå til innhold

Hvordan kjenner dere nedpress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jordmor spurte om jeg hadde kjendt noe,og tror jeg har det,(er 38 uker)..men hvordan kjenner dere det?..jeg merker jo at det presser mye på urinblæren,(men det har det jo gjort hele svangerskapet),så merker jeg at jeg får veldig ofte b.-trang,må på do mange ganger for dagen (har hatt dette siste ukene),er dette nedpress?eller er nedpress bare at alt presses nedover på en måte,at ungen presser på nedover?(merker ikke så veldig mye til det siste)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kjennes det ut som alt presses.tisser mye og føler mye tungde i bekken og i "tissen" om du skjønner. alt presser nedover liksom. Eneste forklaringa

Skrevet

flere som har nedpress her?:o)

Skrevet

Jeg og lurer...er 39 uker nå, og får stdaig spørsmål om nedpress, men kan ikke si jeg kjenner noe. Hodet er godt festet i bekkenet, men det skal jo presse på nedover hele tiden..... ????????? Lurer...

Skrevet

lurer jeg også.... så håper noen kan svare..... :o)

Skrevet

Er også førstegangs, men antar at den følelsen jeg har avogtil av at der er en knyttneve som presser hardt nedover ca. midt i bekkenet er det som kalles nedpress...

Skrevet

:S

snene: har sånn nå jeg, å er bare 31+3 på vei........kjenner spesielt når jeg sitter på do, kjennes ut som at musa skal ramle ut :P har bare vært sånn et par dager da....

Skrevet

Kan godt hende at det er nedpress vi kjenner..

Begynte kjenne det ca. rundt uke 30 og de siste ukene har jeg også begynt å kjenne stikninger midt fremme på bekkenbeinet og de blir kraftigere når babyen beveger på seg. Så hodet er ihvertfall nedover..

Er i uke 36 nå.

(håpte lenge at dette betydde at noe var på gang, men har innsett at slik optimisme bare vil gjøre de neste 4 ukene veeeeeeldig lange :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...