Gå til innhold

hvem tror dere ryker ut av farmen til lørdagen da ? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper mammadalten må dra!! Skjønner ikke hvorfor han ikke valgte han til førstekjempe?!

Skrevet

Valgte han vel ikke til førstekjempe, fordi han skulle kunne velge gren selv. Da kan det jo være en sjans for at han vinner kampen, om han feks velger kunnskap. Og da slipper Geiro igjen å måtte møte Eren i kamp neste gang.

Tror Torkil velger kunnskap og vinner.

Skrevet

jeg tviiiiiiillllleeeerrrr på at torkel vinner.. eneste han kan vinne i er vel kunnskap..

men jeg syns eren er litt feig når han velger bryting og ikke engang har sagt til de andre at han er bryteinstuktør

Skrevet

Jeg tror Eren ryker, Torket kommer garantert til å velge kunnskap og jeg tror nok han har en fordel som har vært noen uker lengre på Farmen...forøvrig så virker Eren som en mer fysiks enn en "smart" type også.....

Skrevet

Jeg håper Geir O vinner hele farmen.Så egentlig håper jeg Eren går ut.For jeg har mere tro på at Geir O slår torkel enn Eren.. Men det blir en spennende kamp:-)

Skrevet

Jeg håper Torkel vinner for jeg heier nåmer på GeirO. Da trur jeg Eren må ut!!

Skrevet

GeirO vinner ikke uansett, så hva er vitsen med å heie på ham? Ingen av mennene vinner, så samme hvem som ryker på lørdag. Håper lille pusegutt ryker jeg, så slipper jeg å se ham mer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...