Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi så et bittelite hjerte som var begynt å slå:) Babyen var bare 3mm, sekken 8 mm, men vi så helt klart et hjerte som slo, et begynnende hjerte som legen sa:) Alt så bare fint ut, så nå slapper jeg av. Var virkelig verdt det!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor får dere ul så tidlig?

jeg har ikke fått ul før 9 mai...*legge armene i kors å lage sur leppe*:P

Skrevet

Jeg fikk henvisning fra fastlege på tirsdag til UL. Da hadde jeg hatt magesmerter siden søndag som kom og gikk. Det var ikke slike mensmurringer, men mye vondere. Tok dette opp med legen, hun mente det kunne være magevirus, og at det virket for henne som at smertene satt i tarmene. På hennes anbefaling dro jeg ikke til UL, men jeg skulle ta kontakt med gynokologen dersom det ikke gikk over. Idag var det forsatt like vondt, smerter som kom og gikk. Jeg ringte derfor og fikk time. Det kostet bare 38 kr siden jeg hadde henvisning.

Synes det var greit å gjøre det på denne måten for å utelukke at det ikke var noe galt siden jeg har tidvis ganske vondt. Snakket akkurat m fastlegen min på tlf og har fått sykemld i 2 uker. Skikkelig rart å ikke skal stille på jobb. Må jobbe litt med meg selv no, har en tendens til å presse meg selv alt for hardt. Godt å ha en lege som tar slike beslutninger for meg da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...