Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 hva skal dere ha til middag i dag da jenter?
Mirabella1 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Fikk veldig lyst på Indisk., Tikka Masala, fra Toro er nyyydelig. Pleier å lage en god salat til og av og til Tyrkisk Brød. =)
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Stroganoff med ekstra champingjonger i! Det skal bli kjempedigg!!
blirjegsnartmamma Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 vi skal ha biff, sopp, villris, noe grønnsaker og en god saus mmmm.. og mannen min skal lage til oss!!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 åå her blir det fiskeboller i hvitsaus, med stekt bacon, raspa gulerøtter og poteter.... ååå som eg glede meg, har ikje hatt fiskeboller på leeeeenge )
Mojo med trollungen Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Var i sverige igår, når vi først dro helt til sarpsborg hehe, så da fylte jeg opp fryseren med kjøtt og masse digg. Så idag blir det ris, kjøttdeig med bosnisk brød. Krydret og godt. Typen som ville ha det, så da får man stå i å lage, han er så god og snill for tiden så da får jeg nok varte han opp litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå