Gå til innhold

crocs eller etteligning til barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilke er best? ser de selger både på sport og sko butikker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mi har begge deler og eg klarer ikkje å sjå forskjellen, så trur nok du kan spare pengane, og kjøpe dei billigaste:) Trur det er mykje merket du betalar for mtp crocs:)

Skrevet

Var i skobutikk sist uke og spurte om dette. Da sa selger at hun anbefalte crocs om det var sko som skulle brukes daglig, da disse var mye bedre å gå med. Min gutt bruker crocs som innesko i barnehagen - så tok ingen sjanse jeg. Ser flere som går skjevt i tøflene sine i bhg.

Skrevet

Tror ikke jeg ville kjøpt de aller billigste på Økonomisko eller Sparkjøp f.eks. Det kan jo ikke være noe særlig kvalitet når de koster så lite...

Men jeg kjøpte på Barnas Hus til ungene i fjor sommer, og de har vært kjempegode, ser akkurat like fine ut også, har fungert som tøfler i barnehagen/SFO i hele vinter. Nå må vi ut og kjøpe noen nye litt større, men jeg kommer ikke til å kjøpe de helt billigste... Bortsett fra det spiller det ikke så stor rolle om det står BO, er en krokodille eller annet på merket.

Skrevet

Jeg kjøpte crocs til jenta mi på www.taylorshoes.com ikke dyre i det hele tatt.

Skrevet

Dei aller billigste ville ikke jeg heller ha kjøpt, fant noen på Lindex i fjor, var så harde og små over risten at dem gikk i bosset. Har vert mest fornøyd med Crocs, dem hadde jenta mi i fjor, brukte dem hele tiden, gikk til skulen med dem, på turer osv, da er det litt viktigt at det er skikkelige sko som en ikke blir trett i bena av.

Ser dem no har fått støvler i Crocs, super lette.

Skrevet

Kjøpte Clogs(!) på skoringen eller eurosko. Disse var til halve prisen av crocs. Og de kjennes like ut, er like myke, ikke slitt osv.

Skrevet

For guds skyld, ikke kjøp kopien, for da kommer dib-damene og tar deg!

Skrevet

hvor mye koster crocs? så en etterligning på g-sport i dag, holeys eller noe sånt. de var kjempegode og myke, kosta 399.

Skrevet

Jeg betalte 350kr for crocs - det var jo billigere enn kopien.

Skrevet

Jeg mener orginalen er best, men jeg har ikke prøvd de en selger i sportsbutikken. Kjøpte kopi på en annen billig butikk. Problemet oppstod da vi var i varmen. Han med kopiene klagde mer over klamme og varme ben.

På taylorshoes.com kan en kjøpe både støver og sko til barn fra crocs til under 200 kr. Da slipper en toll.

Skrevet

Like stygge er de uansett merke.

Crocs blir garantert en av de tingene som neste generasjon himler med øynene over og ler av at noen faktisk kunne finne på å ha på seg. *ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...