Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 og kos dere glugg i hjel!!!! Det skal jeg:-) Nå stikker jeg fra jobb og kaster meg ut i ferie!!!! JIPPIIII!!!
Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg hekter på deg et par ekstra vinger så du kan få fly enda høyere og lengre! God ferie!!! Og flott bursdags-feiring etterpå i dag!!! Klem klem
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 God påske til deg også. Og med ønske om god bursdag og fint vær heeeeeeeeelllllllllleeeeeeeeee påsken!!!
Reveenka Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Kos deg på påskeferie - og alle dere andre også! Jeg starter påskern med hjemmealenehelg - og gleder meg som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå