Gå til innhold

Spørsmål fra BliGravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg bare få ut litt frustrasjon her!!!

Jeg er 3 dager over IKM, ingen mens og en svaaaak posiyiv billigtest i går og en negativ i dag!!!

Skjønner ingen verdens ting jeg nå!!!

Alt virker bare heeeelt håpløst!!!

Er det noen her som har hatt en positiv og en negativ men, allikevel har blitt gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Testet du med tester fra samme leverandør, eller testet du med 2 forskjellige?

Forklaringen KAN være at den svaake positive var en skyggestrek...men det vet ikke jeg.

Testresultatet kan jo også være avhengig av når på dagen du tok testen, og om du hadde drukket mye/lite+ urinmengde..

Jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig hvis jeg var deg:) kanskje en fra apoteket?

Jeg testet positivt med testene fra kvinnemagasinet, som selger i vanlig dagligvarebutikk, 2dager før ikm.

Har lest om andre som har opplevd det samme som deg, og likevel vært gravid, mens noen har vært kjemisk gravid.

Skrevet

Sist gang jeg ble gravid testet jeg med strips. Teststreken ble da mye sterkere enn kontrollstreken 5 dager over IKM. Jeg testet flere dgaer på rad med samme type test og teststreken ble mer og mer svak. Jeg hadde bare normale menssmerter. Trodde jeg hadde mistet men i dag har vi en liten jente på 2, 5 år. Er foresten i nesten samme situasjon som deg, testet positivt med en mer enn lovlig svak strek og skal teste igjen i morgen. Du får ha lykke til med neste test :o)

Skrevet

Åååå, nå fikk jeg litt håp etter svarene deres!!!

Tusen takk til dere begge!

Jeg tør ikke teste mer før det har gått noen dager til... Blir så fryktelig deppa hvis den er negativ... Men, skal holde deg oppdatert...

Skal du teste i dag CEVi???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...