Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort dette før ??

Jeg gjorde det i dag, og det tok jammen et par timer !!

Fant liksom ikke noen god måte å gjøre det på, så jeg skrapa is ( Var veeeeldig mye der etterhvert..)

Og vaska vekk osv...

Noen som har en god måte å gjøre dette på ??

Ryggen er visst glad for at jeg endelig er ferdig :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ingen ekspert, sjeldent ting blir avviset her i huset. Men jeg har lært av mamma å koke opp en stor kjele med vann, og sette den inn i fryseren, på den måten blir det mye fortere varmt inni der, og isen smelter fortere.

Skrevet

trenger ikkje koke vannet, ta varmt vann fra springen.

Tøm fryser, slå den av og sett inn bøtter eller lignende med varmt vann. Bytt ut vannet etterhvert som det blir kaldere, brekk da av isbitene etterhvert som det begynner å tine. kan ta litt tid ja, men denne måten skader ikke fryseren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...