På vei igjen <3 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Minste tuppa er blitt tørr Nå har hun vært tørr hver natt i to uker, og hver dag den siste uken. Så deilig å tenke på at vi ikke skal kjøpe bleier mer
MamiMaribel Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Så herlig, da !! Et stort steg for ei lita jente:-) Jenta vår ble tørr på dagen da hun var 2 år, men bruker fremdeles nattbleie.....og den er klissvåt hver bidige morgen....:-)
På vei igjen <3 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Oj! Ja, hun er kjempeflink, og kjempestolt Nå har vi holdt på med bleier i åtte år, minus et oppholdt på halvannen måned.. Ungene har fint overlappet hverandre her, he he Derfor er det fantastisk deilig å være ferdig
Under den hvite bro Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Gratulerer...har nok noen år igjen her jeg....sukk
MartheMor+Lillegutt Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Så flott, kjempeflink jente du har:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå