phantomet Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 En morsom historie... Min eldste og nærmeste venninne dro sammen med noen venninner på cruise i karibien for noen uker siden. idet de finner seg til rette ombord på skipet i havnen i NY (tror det var der) legger hun merke til en energisk og brummende figur et lite stykke unna... Hvem andre enn min SVIGERFAR og svigermor er det som kommer ombord... *ler* Hver dag i 12 dager støtte de på hverandre, og det sier vel litt med tanke på at båten var stor og det var over 3000 pasasjerer ombord... *ler* Jeg visste ikke at det var den uken venninnen min skulle dra, ei heller hvilket skip eller hvor...så overraskelsen var stor da vi mottok sms både fra sigers og min venninne om kjentfolk ombord...
Maud Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Hi hi, er det ikke ofte sånn da? Man tror man er på den andre enden av jorda og er kanskje det også og så møter man naboen...
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 det der ler jeg av..... inni meg i alle falll..... da tenker jeg svigermor følte seg trygg og glad ombord!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå