Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker folat, omega 3 og jern- er dette for mye? Ser jo ut som pillenarkoman hver morgen (totalt 6 tabletter). Hva tar dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 jern, 2 multivitamin, 2 kalsium , og nå bringebærbladkapsler. skikkelig junky jo:)

Skrevet

er det hele 6 tabletter..? jeg tar 1 tablett som inneholder det jeg trenger av omega 3 + folat i en tablett,veldig smart..tar ikke jern da selv om det kjennes ut som det trengs. hodet svaier og er skikkelig svimmel men får bare ikke i meg jernholdig mat som leverpostei og makrell i tomat..blæh.

Skrevet

Jeg tar bare Møllers total. Er vel ikke nok det da? Folat 200 μg ... hva betyr det tegnet?man skal jo ha 0,04mg folat om dagen eller? Men skjønner ikke det tegnet.. anybody?

Skrevet

spiser gravitamin, sånn sammensetning av alt for gravide + omega 3:)

Skrevet

jeg spiser bare folat...og den er jeg også flink til å glemme...=/

Skrevet

BIM kjente visst ikke det tegnet heller..

Skrevet

Folat, tran, vitaminpiller, chrom, noen ganger ingefær hvis jeg føler meg kvalm

Skrevet

Det betyr mikrogram.. 200 mikrogram er det samme som 0.02mg. Lurt å ta to da om det ikke er A,D vitamin eller mineraler i det:)

Skrevet

Eg tar:

- Folat 0,4 mikrogram med omega3 i ei pille

- Ei ekstra omega3-pille (vanleg dagsdose er 2 piller, så det blir bra til saman med den over)

- Multivitamin som inkl jern men har lite a-vitamin. Også den har folat, 0,2mikrogram, men legen sa at 0,6 var ok for gravide - i USA er det det dei anbefaler å ta.

Mao 3 piller totalt. Og fluortablett når eg huskar - er mange som får hol i tennene når dei er gravide.

Skrevet

Multivitamier med omega 3, jern, og folat m omega 3.

Skrevet

Folat, omega-3 og multivitaminer. Skulle dekke det nødvendige!

Skrevet

tar bare folat....resten får jeg fra maten jeg spiser.....hvilken pakke?

Skrevet

jeg tar 1 folat, 2 omega3 kapsler og 1 mulitvitamin.:) Tror jeg skal ta litt jern også, er så svimmel for tiden.

Skrevet

Tar de man får kjøpt på apoteket som heter gravitamin, inneholder alt man trenger litt ekstra av de 3 første mnd.

Tok de forrige gang også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...