connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Arbeidsgiver anbefalte meg å ta ferien min i permisjons tiden, siden jeg får ferie penger uansett. Da stopper de permisjons pengene i 5 uker også får jeg 5 uker lengre med lønn når jeg er ferdig med permisjonen. Dette hørtes da lurt ut??? Flere som gjør dette??? Regner de fremdeles de 8 beste av de 10 siste mnd. mann har jobbet? Eller vil jeg bare få fast lønna mi?
Axus' girlfriend Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 jeg har gjort det slik selv:) det med mnd får noen andre svare på, siden jeg er litt usikker. jeg ble sykmeldt før jeg tok permisjon så hos meg tok de utgangspunkt i den mnd de tok utgangspunkt i for sykmeldingen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Ja tar ut ferie under permisjonen både sist og nå. Om du har fast jobb tar de utgangspunkt i sen siste lønnen før permstart. De regner kun ett snitt om lønnen din varierer over 25%. De har aldri regner fra de 8 beste av de 10 siste mnd. Men når man er arbeidsledig og kun da regner de de 6 beste av de 10 siste mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå