Gå til innhold

ferieavvikling i permisjons tiden???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Arbeidsgiver anbefalte meg å ta ferien min i permisjons tiden, siden jeg får ferie penger uansett. Da stopper de permisjons pengene i 5 uker også får jeg 5 uker lengre med lønn når jeg er ferdig med permisjonen. Dette hørtes da lurt ut??? Flere som gjør dette???

 

Regner de fremdeles de 8 beste av de 10 siste mnd. mann har jobbet? Eller vil jeg bare få fast lønna mi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har gjort det slik selv:)

 

det med mnd får noen andre svare på, siden jeg er litt usikker. jeg ble sykmeldt før jeg tok permisjon så hos meg tok de utgangspunkt i den mnd de tok utgangspunkt i for sykmeldingen.

Skrevet

Ja tar ut ferie under permisjonen både sist og nå.

Om du har fast jobb tar de utgangspunkt i sen siste lønnen før permstart. De regner kun ett snitt om lønnen din varierer over 25%.

 

De har aldri regner fra de 8 beste av de 10 siste mnd.

Men når man er arbeidsledig og kun da regner de de 6 beste av de 10 siste mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...