Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Nå har jeg de siste dagene gått mine fremtidige fjortiser en høy gang. Jeg har vært barnslig, sinna, furtete og ekkel... Smelt noen dører har jeg da også gjort. Det gjør sannerlig mye for miljøet i heimen. Mannen har stått på sitt till the bitter end, og det har jammen mora også. Men da ungene begynte å ta parti i saken skjønte jeg at dette gikk for langt. Sånn drit bør man virkelig skåne unger for... Så jeg har backet ut, går med stivt fjes, og hard vond klump i magen. ungene synes pappa er dum og vi har blitt 5700 fattigere.... Jadda, 4000 var visst ikke hele sannheten nei. Æsj, fysj, pføy og fy!!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Uff da....ikke en god følelse..... Sender deg en trøsteklem og tenker at det nok blir likar.........etterhvert:-)
Maud Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Det er godt en av dere ga seg når det begynte å gå utover ungene. Dumme mann som bruker nesten 6000 på noe dere ikke trenger!
Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 Han har kjøpt seg nytt kamera... for det "gamle" han hadde kunne han ikke ta vid-vinkel bilder med! Knurrrr Historien er lang og rar og jeg kjenner jeg snart må ta et lite oppgjør med meg selv for å se om jeg skal orke å ha det sånn... Hmmm. Kjenner jeg er litt ekstra sur i dag jeg.... Beklager jenter, kommer nok blidere tilbake i morgen håper jeg
Karomamma Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Kanskje du kommer tilbake i morgen med massevis av nye bilder på profilen din? He he.... Seriøst: skjønner at du er irritert altså
solkrem Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Hadde det bare vært et kamera til 5700 hadde jeg hvert fornøyd...her vil mannen ha et til 15.000!!!! Ikke det at jeg tar parti med mannen din altså - for en skal vel være litt enig... Men dere kommer til å få flotte minner utav et godt kamera...etterhvert vil du kanskje se det:)
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Jeg skjønner så godt at du er sur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fader altså... jeg snakket med en lur dame som sa at man skal svelge alle de kamelene som glir ned, men om du kjenner at du blir kvalm av kamelhår i halsen så har du lov til å rope!!!!
Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. mars 2008 Ja, det kan jo hende det. Men det jeg ikke skjønner oppi dette her er hvorfor disse minnene blir så innmari mye bedre enn med det gamle kameraet. Det er knapt 2 år gammelt og var i den samme prisklassen den gang. Jeg synes virkelig det gir flotte nok bilder jeg da. Ikke det at jeg får se dem men.... sånn er nå en gang den digitale verdenen. Alt ligger jo på hans pc og harddisker som jeg ikke har tilgang til JA !!! JEG ER SUR I DAG!!!! GRRRRRRRRRRR ;o)
Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2008 Tror jeg har vært litt for god på kamelsluking... Så man har vel blitt litt godt vant her i heimen tror jeg... Men uff, nå skal jeg ikke forsure mere her inne i dag, tror jeg da hehe. Er jo deilig å tømme seg litt også. Men sånt er jo ikke noe koselig å lese om. Så bare hopp over om jeg skulle komme med noe mere sutre, sure, fysj og æsj innlegg..... Jeg blir ikke surere alikevel jeg ;o)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Synst det er godt du blåser ut her jeg :0) Sender deg en stoooooor klem. Jeg hadde vært rasende hadde gubben prøvd seg på noe slikt,han har hinta om nytt kamera han også da,men det vi har virker kjempe godt til vårt bruk. Du får be han lære deg og få ut bilda fra pcen, jeg krevde det og vips var 800 bilder bestilt fra elkjøp,de har veldig gode bilder :0) Lykke lykke til videre,kan jeg få spørre om dere har prøvd familie terapi? pga tidligere innlegg.......håper jeg ikke tråkker deg på tærne nå.
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Jeg syns det er deilg å se at du freser litt! fresing er befriende!!!
Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2008 Meg er det vanskelig å tråkke på tærne ) Ja, vi har vært hos familieterapi. Han prata prata og prata, og jeg prata bittelitt. Det lille jeg sa har nok satt dype spor tror jeg. For det var visst tunge kameler å svelge for ham. Vi skulle vært der igjen egentlig, men så ble hun syk, så ble jeg syk... Og så ble det plutselig så vanskelig å ringe å bestille ny time synes jeg :S Men en ting har jeg blitt flinkere til i allefall. Jeg har sagt klart i fra hva jeg synes om hvordan vi har det, og hvordan jeg ser framtiden. Kan hende det er derfor det ble så viktig for ham å trumfe igjennom dette kameraet. Jeg hadde gått for leeeenge siden jeg, om jeg hadde klart å finne veien ut av labyrinten. Det er så mye viss om dersom så jeg blir litt matt bare av tanken... Prøver sånn smått om senn å bygge meg opp til det store skrittet. Så en dag...... Og den dagen kommer til å være vakker!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #14 Skrevet 13. mars 2008 Deterkjempetrist når forhold tar slutt, men en skal ikke gå rundt å ha vondt i magen heller da for å halde fasaden :0( Kanskje dere skulle prøve å bestille en ny time? Håper det ordner seg til det beste for dere på enten den ene eller andre måten. Jeg er glad jeg har det godt,men tar ingenting for gitt.... (Har nettopp fått ett sjokk slengt i tryne,ang noen venner av oss..for lett gjenkjennelig til at jeg tør skrive det her.) Lykke lykke til iallefall :0)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #15 Skrevet 13. mars 2008 Ehh unskyld rotet på starten, Marius har herpa mellom roms tasten så må gå gjennom alt og ta orda fra hverandre..hehe
dritgrei hei hei! Skrevet 13. mars 2008 #16 Skrevet 13. mars 2008 hahahahahahahaha.... her er det så mye rart nedi tastaturet at om det kommer en lang remse med sammenhengende ord så tar vi det bare som en påskequizzzzzzzzzzzz gjør vi ikke??? :-)))
solkrem Skrevet 13. mars 2008 #17 Skrevet 13. mars 2008 Huff - har bare lyst til å gi deg en god klem! Det er ikke akseptabelt her å bruke så mye penger på noe en bare har lyst på men som en ikke nødvendigvis trenger. Da må begge være enige! Ville også bare si at det er øyet som ser som tar gode bilder - IKKE ET DYRERE KAMERA!!! Selv om det muligens har bedre bildebrikke, og datasystemet er forbedret. Støtter også forslaget til en lengre nede om å framkalle bildene:) Det hørtes ikke ut som en god dag dette - håper dette ordner seg!
Superlis Skrevet 13. mars 2008 #18 Skrevet 13. mars 2008 Vill bare trøste litt og si som andre her at det blir nok bedre igjen..men når det er sagt..jeg kjenner igjen den derre sinna furte følelsen,ikke noe godt:( Her i huset synes jeg ofte at mannen ikke helt "ser" når jeg prøver og kjefte surne han,bare ser på tv og ler og koser seg;)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #19 Skrevet 13. mars 2008 Forstår godt at du er sur. Hvis vi skal leike Polyannaleiken, så er kanskje kona til Spizer endå eit hakk surere over gubbens investering.
frøydis m/ 4 Skrevet 13. mars 2008 #21 Skrevet 13. mars 2008 ÅÅÅÅ kjipt når det brukes så mye penger uten at man er enige om at det er noe man skal kjøpe! De vokser jo ikke på trær heller, iallfall ikke hos oss. Håper likevel at surheten går over etterhvert. Det blir så triste dager for deg selv når du er så frustrert. Og lite hjelper det på investeringen også. Klem
Sara Rompompei Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #22 Skrevet 13. mars 2008 Det er det med meg da, at jeg har så store problemer med å være langsint ) Kunne jammen vært litt deilig å vært det noen ganger. Men men. Orker ikke sure mennesker, så da har jeg ikke lyst til å være en selv heller. så da så... akkurat nå sitter han og beundrer gliset sitt. Og har visst tenkt seg avgårde for å kjøpe et objektiv han MÅ ha til stasen sin. Da blir jeg litt sur igjen hehe Så sånn små-stikk sur klarer jeg å være... Og så tenker jeg at jeg kommer til å fyke en tur til Hadeland å hamstre serviset jeg vil ha om en liten stund, når påsken er over og sånn. For DA skal det jammen være min tur!!!! Tenker nok jeg kommer til å ta i litt mer enn jeg egentlig hadde tenkt Fordi jeg fortjener det ;o)
tebekaa Skrevet 13. mars 2008 #23 Skrevet 13. mars 2008 Det er vel ikke pengene som er det verste. Det verste er jo når partneren din fullstendig overkjører deg og ikke har respekt for at dere har felles økonomi. Du hadde jo tydelig sagt fra på forhånd om at du var uenig i investeringen. Synes ikke beløpet blir det viktigste da. Og kameler er store og sent fordøyelige, og slår som regel tilbake på den som har svelget de. For alle andre er de jo borte vekke, de ligger ikke å ulmer som en stor klump i magen deres. Nei, stikk fingeren i halsen å spy de rett i fleisen på den som fortjener det mest. Ikke på "tilfeldige forbipasserende". Heia Rultepulte, jeg holder med deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå