*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Sne..... Ja, faktisk, Sne. Hørte om ei lita jente i dag som heter det. Eneste i landet visstnok... Tenkte på snø jeg da. Hmmm... I mine ører er det faktisk ikke ett navn.. Kanskje dem skulle satse på en gutt neste gang og gi han navnet Storm;-/
Makkapakka Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Det navnet har jeg også hørt....tror nok det er samme lille jente vi snakker om. Er jo ikke så mange som heter det. ))) Likte det ikke med en gang, men synes det ikke er så ille lenger...
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Da jeg hørte til på bim var det en fødselsannonse i avisen hvor noen hadde kalt ungen for Snørkfrøken eller Snorkfrøken, husker ikke helt hvilket av de det var. Nydelig, eh....
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Kunne jo lett bare vær et kallenavn på babyen;0) ....her går det mye i Lillesnupp!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Eksempelet jeg kom med du tenkte på? Jenta het faktsik det til mellomnavn.
MrsDior & baby-Dior Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 heller Sne enn kristine, maren, og siri!
mayaya Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Hey! Det er både kristine`er, marener og sirier her jo! mrs dior, du lizzm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå