Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 hva skjer om man har kjønnsvorter når man skal føde?? oppdaga en i dag som sitter i åpninga liksom. så bare den ene, er ikke sikker på at det er det men ettersom jeg har hatt det før så er det sikkert det jeg har nå og...
Mirabella1 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Tror ikke det skjer noe som helst.., men bare ring jordmora og hør =) Ikke flaut det De vil jo sikkert se det uansett når du skal føde
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Noen som har prøvd å klippe dem av?,er klar over at det høres vondt og brutalt ut,men jeg er så fortvila over ikke å bli kvitt de. De er jo bare en liten hud-nupp det er snakk om,(har hørt at leger også har klippet dem bort)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Det er jo blodet i disse kjønnsvortene som smitter så jeg ville ikke klippet den bort for å så få flere i samme område! La den heller være og hør med føden, de smitter ikke barnet bare ved å være der sier de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå