Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Har babyen gått lengre ned? Noe på gang snart?
~falck~ har fått baby! Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Har ikke peiling jeg - vil bare si at jeg håper noe er igang for din del:)) Lykke til=) Hilsen meg som også er 8 dager over termin...
sina08 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 jeg husker jeg hadde såå vondt i halebeinet, klarte ikke helt å tru fødselen var i gang- men det var den!!! Lykke til:)))
Marit & de 3 knøttene Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Ja sikkert babyen som skrur seg lengre nedover. Har det sånn jeg også. Magen har kommet laaangt ned nå. Venter bare jeg...
tixa*fødeklar* Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Aner desverre ikke om det er noe på gang for deg... Er selv i uke 33 og har konstant vondt i halebeinet..har jeg hatt siden magen kom.. Men krysser selvfølgelig fingrene for at noe er på gang, og at du slipper vente særlig lengre
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2008 Så bra da. Om det ikke er igang noe akkurat nå så vil det vel kanskje være enda et tegn på at det i det minste nærmer seg! Tar alle vondter med et stort smil!! Hehe... Bare skulle ønske at de blir værre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå