Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Har noen av dere trebarnsmødre V70 stasjonsvogn? kan dere si litt om dere er fornøyd med plassen o.l? detr er absolutt drømmebilen, men er redd for at det skal bli trangt ..
Kosel Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 absolutt ikke drømmebilen... når vi skulle hjem fra barsel viste det seg at selene på bilen var for kortet slik at vi måtte pese noe helt usannsynlig mye for å få vippet på plass mini og setet før vi kunne kjøre hjem. (jeg har et rôhmer sete(britax))
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 oj, det var jo kjedelig da. Men ellers da? Går det med tre barnesteter tror du? Man kan sikkert få bytta beltene eller.?
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 belter byttes deverre ikke, da er det bedre å bytte barnesete, vårt recaro youngsport sete passet perfekt da vi prøvekjørte den. Fin bil dra og prøv den med 3 barneseter du
Kosel Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ringte volvo og det vi fikk beskjed om var at de ikka hadde lengre belter til biltypen, men vi kunne kjøpe DERES bilseter - de er dobbelt så dyer som vanlige seter og kommer dårligst ut i tester.... (aktuelt kjente jeg...) Heldigvis var det ikke min men mine foreldres bil - jeg får fint plass i lille yarisen min...haha Tror det blir trangt med TRE seter i den bilen altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå