Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..må bare lette hjerte mitt en plass, og vil helst ikke snakke med noen som vet hvem jeg er..derfor skriver jeg her;)

Meg å samboeren har vært sammen i 4 år, har en gutt på 16 mnd og venter enda en gutt i slutten av mai.. Den siste tiden har vært ganske tung, mye krangling eller kjefting:(

Vi har også kjøpt oss ny leilighet som blir ferdig rett over nyttår..har gledet oss masse til å flytte og snakker mye om hvordan vi skal ha det der:)

Men på lørdag så konfronterte min kjære meg, han sier at han ikke orker å ha det slik lenger..at han ikke elsker meg lenger..jeg har vært i dårlig humør hver dag siden, begynner fort å gråte å blir sliten av alt. Vi snakket mye sammen de første dagene, da han sier at jeg ikke trenger å være redd, for det er meg han vil dele livet med og at han ikke skal forlate meg, men at noe må gjøres. Jeg er selvfølgelig enig i at noe må gjøres, så jeg strever med å gjøre mitt beste..men det er så utrolig vondt å vite at han ikke elsker meg mer! Forstår liksom ikke at det kan ha gått så langt..å forstår ikke at han noen gang kommer til å elske meg igjen:(

Måtte bare lufte tankene..har vondt og føler meg så tom:(

Nå skal vi ihvertfall reise på påskeferie sammen, håper det blir en bra tur:)

Anonym idag;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkers deg:( Men ta deg selv i nakken dette kommer til å gå bra når bebisen deres kommer:) lett for han å føle seg oven på nå når du går gravid men når du er ferdig og blir slank og fin igjen og selv følesen din stiger humøret ditt vil være helt anderledes enn nå:) Stå på ikke mas på han bare la han være i fred så orrdner det seg:) har selv opplevd dette ikke noe kjekt! klem til deg:)

Skrevet

Takktakk..prøver så godt jeg kan å ikke mase, men klarer liksom ikke la vær å si til han at jeg elsker han, har jo sagt dette hver kveld i mange år! Men får prøve å holde meg til gla i deg til det løsner...håper bare det gjør det å at han en vakker dag sier til meg at han elsker meg igjen! :)

Skrevet

Hadde jeg vært deg ville jeg kun sagt det til han om han sa det til meg. Det hjelper å ha litt stolthet selv om det er litt vanskelig nå, men du vil få igjen for dette siden:) samme som over:)

Skrevet

Uff stakkars deg.. En ting er at krangel og bråk kan være slitsomt i lengden og at det sliter på forholdet men å si at han ikke elsker deg var vell litt unødvendig synes jeg.. Stort sett er det sikkert situasjons betingende krangler hos dere som hos alle andre ikke deg som person..Håper det ordner seg ;-)

Skrevet

Jeg syntes også det var litt drøyt å si, men om han ikke elsker meg lenger så blir det jo for dumt å si at han gjør det også da, men som jeg sa til han; det som gjør at jeg synes det er verdt å kjempe for er jo nettopp fordi jeg elsker deg...så det er så vanskelig å svelge at han virkelig ikke elsker meg lenger:(

Men nå skal jeg prøve å være litt "hard", og heller gråte når jeg er alene..jammen ikke lett;)

Skrevet

I verden skal han begynne å si sånn når du går i siste perioden i svangerskapet ditt for???

Det hjelper jo ikke akkurat deg med forbredning og sånn til fødsel...

Det er jo bra han sier det,men kanskje litt unødvendig å si det når du nærmer deg høygravid........Det er jo tydelig at han ikke vil gi opp liksom men huff......

All sympati fra meg altså....Får håpe det blir bedre når barnet er ute og sånn da....

Skrevet

Takktakk;) Krysser fingrene...! Men vil jo gjerne ha med meg en mann som elsker meg på fødselen,så håper han innser det om ikke altfor lenge...håpehåpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...