Gå til innhold

Nå nærmer deg seg :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal operere armen i ettermiddag, så nå blir det dårlig med dibbing for en stund....

Mannen begynner med barselspermisjonen i dag, og det sliter han med. Han ville aller helst vært på jobb. Men nå er han i allefall nødt :-)

Ser for meg at jeg kommer fortsatt til å stå for alt her i huset, må bare delegere som det så fint heter.

Etter at jeg er blitt bra i denne armen, står neste arm for tur. Men det skal da bli godt å bli bra i armene etter å ha slitt med "ett eller annet"tunnell-syndrom i begge armene. Dette trigger smerter opp over hele armen. Det første jeg skal gjøre når jeg blir friskmeldt, er å lese en bok!! Det har jeg ikke kunnet gjort på mange år pga smerter når jeg holder boken åpen!!

Dere får hadet bra så lenge alle sammen ;-)

Kommer plutselig tilbake :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til og god bedring....

Men går det ikke ann og dibbe med sånn pinne man kan ha i munnen???

Eller med den andre hånda.

Vi må i hvertfall få vite hvordan operasjonen gikk :o))

Skrevet

LYKKE TIL i ettermiddag!!!! Tenk så bra det blir etterpå. Mannen din er bare pent nødt til å fikse hjemmearbeidet. Sånn er det :)

Skrevet

Oi! Masse lykke til og håpe at det blir bra etterhvert:-)

Fint at mannen får delegert oppgavene så du kan rett og slett bare bli helt fin igjen!

TVI TVI!!!

Skrevet

Takk takk.

Joda, skal nok klare å komme innom litt.

Og det blir nok masse tv fremover ja. Er klar for det, med tuner med opptaker, sånn i tilfelle to program går samtidig. Da kan jeg ta opp det andre programmet som vi ikke ser på :o)

Kanskje jeg skulle skaffet meg en sånn bjelle, sånn at jeg kan ringe på mannen min når jeg er litt tørst, eller at sjokolade-skålen er tom og trenger påfylling??

He he he he. DET hadde blitt populært, ja

Skrevet

Lykke til med operasjon. Kjedelig å skulle være rekonvalens, men fint at det blir bra om en stund. Også bra at mannen tvinges i permisjon. Han koser seg sikkert når han først er i gang :-)

Skrevet

Lykke til i ettermiddag!

Det blir fint å få orden på armen...og etterhvert den andre også.

Jeg synes virkelig du skulle skaffe deg en ordentlig bjelle, slik at mannen fikk trimmet seg litt mens du ligger nede for telling. Sjokoladeskålen MÅ aldri gå tom. Det er regel nr 1 som må innføres.

Skrevet

Lykke til med operasjonen!!!! Jeg håper du blir fort bedre for det er koselig når du henger rundt her ;-)

Skrevet

Ønsker deg lykke til:=) Blir godt å få det unnagjort!

Skrevet

Lykke til!! Håper du får lest og slappet av litt;) og blir god som ny!

Skrevet

Lykke til, håper alt går fint, og at du kjem sterkt tilbake!

Skrevet

Lykke til! Håper du snart er restaurert igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...